ENNAKKOTIETO TILIKAUDEN 2012 TILINPÄÄTÖSTIEDOTTEESTA

GEOSENTRIC OYJ PÖRSSITIEDOTE 28.3.2013 klo 16:05

ENNAKKOTIETO TILIKAUDEN 2012 TILINPÄÄTÖSTIEDOTTEESTA

Kuten markkinoille on tiedotettu 27.3.2013 Yhtiö on päättänyt viivästyttää vuoden 2012 toimintakertomuksen, tilinpäätöksen sekä tilinpäätöstiedotteensa julkaisemista. Viivästys johtuu Yhtiön vireillä olevasta tulevaa kehitystä koskevasta selvityksestä kuten jäljempänä on esitetty. Pitääkseen markkinat kuitenkin mahdollisimman kattavasti  informoituna, Yhtiö on päättänyt julkistaa ennakkotiedon tilikauden 2012 avainluvuista. Yhtiö pyrkii selventämään toiminnan tulevaa kehitystä ja julkistamaan toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilinpäätöstiedotteen 2012 mahdollisimman pian.

Kuten 22.3.2013 on tiedotettu, GeoSentric neuvottelee ostokohdeyhtiön kanssa yritysostosta ja käänteisestä yritysvaltauksesta ja on saanut päärahoittajiltaan sitoumuksen lyhytaikaisesta rahoituksesta. Tämä lyhytaikainen rahoitus mahdollistaa GeoSentricin toteuttaa yritysostoprosessi, tai mikäli prosessi ei etenisi, lopettaa Yhtiön toiminta hallitusti. Yhtiö pyrkii saamaan lisätietoa tulevasta kehityksestä lähitulevaisuudessa ennen tilikauden 2012 toimintakertomuksen, tilinpäätöksen sekä tilinpäätöstiedotteen julkaisemista.

Tässä esitetyt alustavat luvut eivät ole tilintarkastettuja, ja ne on laadittu jatkuvuus periaatetta noudattaen. Yhtiö on saanut sitoumuksen, mutta ei kuitenkaan vielä itse varoja, rahoituksesta, joka varmistaa Yhtiön käyttöpääoman riittävyyden seuraavan 12 kuukauden ajanjaksolle.

Avainluvut (laadittu jatkuvuus periaatetta noudattaen) tiivistävät konsernin taloudellisen tilanteen ja taloudellisen tuloksen jatkuvasta toiminnasta. Kaikki luvut ovat teuroa mikäli ei toisin ilmoiteta:

Kaudella          10-12/2012   2012  10-12-/2011     2011

Liikevaihto           0           0        0           49