Søren Queitsch stopper som direktør for Jobindex Media A/S

Jobindex Media meddeler, at Søren Queitsch stopper som direktør for Jobindex Media A/S efter at have været en nøgleperson i planlægning og gennemførelse af det nyligt overståede salg af IDG Danmark A/S (nu Jobindex Media A/S), hvor Jobindex A/S overtog International Data Groups danske aktiviteter, herunder Computerworld og jobdatabasen Jobworld.

Efter at have ledet virksomheden i ti år, og alle praktiske forhold omkring salget nu er på plads, ønsker Søren Queitsch at prøve noget andet.

Succesfuld omstilling fra print til online

Søren Queitsch har ledet virksomheden gennem en succesfuld omstilling fra 90% print og 10% online til 90% online og 10% print, og har sagt ja til at fortsætte som bestyrelsesmedlem i Jobindex Media, nu hvor virksomheden går ind i en ny epoke.

Posten som direktør for Jobindex Media overtages af Kaare Danielsen, der vil fokusere på samarbejdet mellem de to virksomheders jobdatabaser og øvrige synergier. Lars Jacobsen fortsætter uændret som chefredaktør for Computerworld.

Kaare Danielsen, direktør, Jobindex A/S, 2073 5010 - kd@jobindex.dk
         Søren Queitsch, Jobindex Media/Computerworld A/S - 2720 0300 - sq@idg.dk
         Jakob Tolstrup Kristensen, godkendt rådgiver, Advizer K/S - 5190 8669 - jtk@advizer.dk