Ny direktør for Jobindex Media A/S

Brian Holmgaard starter den 1. februar som ny direktør for Jobindex Media A/S, også kendt som Computerworld A/S. Brian Holmgaard kommer fra en stilling som kommerciel direktør hos eBay Northern Europe A/S. Brian Holmgaard har tidligere arbejdet som salgsdirektør hos Computerworld A/S, og han glæder sig til at stå i spidsen for organisationen.

Brian Holmgaard afløser Kaare Danielsen, der i en periode har været direktør for både Jobindex A/S og Computerworld A/S, for at sikre samarbejdet mellem de to virksomheder. Kaare Danielsen vil fremover koncentrere sig om jobbet som direktør for Jobindex, men fortsætter i bestyrelsen for Computerworld A/S.

Jobindex A/S købte før sommerferien Computerworld A/S af det amerikanske International Data Group, og omdøbte selskabet til Jobindex Media A/S. Jobindex Media A/S driver først og fremmest Computerworld.dk, der er Danmarks største it-site med over 200.000 månedlige brugere. Derudover driver Jobindex Media A/S en række andre aktiviteter, bl.a. telemarketingbureaet IDG Direct og kursusvirksomhederne IDG Kurser og Jobindex Kurser.

Administrende direktør Kaare Danielsen, Jobindex A/S, tlf: 38323360, kd@jobindex.dk
         Godkendt rådgiver Jakob Tolstrup Kristensen, Advizer K/S, tlf: 70225033, jtk@advizer.dk