Forløb af ekstraordinær generalforsamling i KIF Håndbold Elite A/S

Fondsbørsmeddelelse nr. 7 – 30. september 2014

Forløb af ekstraordinær generalforsamling i KIF Håndbold Elite A/S.

KIF Håndbold Elite A/S har dags dato afholdt ekstraordinær generalforsamling med det formål at få styrket selskabets aktiekapital.

På generalforsamlingen er de af bestyrelsen stillede forslag vedtaget. Det betyder, at selskabet har mulighed for at gennemføre en kapitalforhøjelse på nom. 1.750.000 kr. A-aktier ved konvertering af gæld.

Samtidig kan det oplyses, at selskabet har fået tilført ansvarlige lån på 3,5 mio. kr., så selskabets samlede ansvarlige kapital bliver styrket med 5.250 t.kr.

Samtidig er der valgt nye medlemmer til bestyrelsen, således at bestyrelsen fremadrettet består af Steffen Busk Jespersen, Finn Boel Pedersen, Mette Kind, Jens Christian Sørensen, Nicolai Kampmann, Jens Boesen og Morten Knudsen. Bestyrelsen har konstitueret sig med Steffen Busk Jespersen som formand.

________________________                                        ___________________________

Jens Boesen                                                                    Steffen Busk Jespersen

Adm. Direktør                                                                    Formand for bestyrelsen

For yderligere information om KIF Håndbold Elite A/S kontakt da:

Adm. Direktør Jens Boesen på telefon 7632 6001

KIF Håndbold Elite A/S

Ambolten 2-6

Hjemmeside: www.kif.dk

Certified Advisor:

PricewaterhouseCoopers

Statsautoriseret Revisionspartnerselskab

Strandvejen 44

Carsten Hemme

www.pwc.dk

KIF Håndbold Elite A/S er et selskab, hvis formål er at drive elite herrehåndbold med ambitioner om at blande sig i den danske og europæiske top under brandet KIF Kolding København. Desuden arbejder selskabet tæt sammen med moderklubben om talentudvikling af både drenge og pige talenter i KIF Håndbold.

Fondsbørsmeddelelse nr. 7 - Forløb af ekstraordinær generalforsamling 30. september 2014.pdf