RoodMicrotec: controle jaarrekening nog niet volledig afgerond

Zwolle, 25 februari 2015

Vanwege vervroegde roulatie van de accountant hebben wij na een uiterst zorgvuldige selectieprocedure begin november 2014 gekozen voor Grant Thornton. Een dergelijke overgang heeft een inwerkperiode nodig en leidt tot extra werk. Dit heeft ertoe geleid dat wij er gezamenlijk niet in geslaagd zijn binnen de daarvoor gestelde tijd enkele belangrijke vraagstukken te beantwoorden en derhalve is de audit nog niet volledig afgerond.

Dit heeft ons doen besluiten de publicatie van de jaarcijfers 2014 te verplaatsen naar 12 maart 2015. Op 12 maart wordt ook het jaarverslag 2014 gepubliceerd.

De geplande conference call voor pers, analisten en geïnteresseerden vindt wel doorgang op 26 februari, aanvang 8.30 uur.
Het inbelnummer is: 00 31 20 531 5850.

Over RoodMicrotec
Met 45 jaar ervaring als een onafhankelijke value-added dienstverlener op het gebied van micro- en optoelectronica biedt RoodMicrotec fabless companies, OEM's en andere ondernemingen een one-stop shop propositie. Met haar powerful solutions heeft RoodMicrotec een sterke positie in Europa opgebouwd.

De diensten voldoen aan de industriële en kwaliteitseisen van de high-reliability/ruimtevaart, automobiel-, telecommunicatie-, medische-, IT- and elektronicasectoren.

'Certified by RoodMicrotec' betreft onder andere testen van producten volgens de strenge ISO/TS 16949-norm die geldt voor toeleveranciers van de automobielindustrie. De onderneming beschikt tevens over een geaccrediteerd laboratorium voor testactiviteiten en kalibrering volgens ISO/IEC 17025.

The value-added diensten omvatten onder meer (eXtended) supply chain management, failure & technology analysis, qualification & burn-in, test & product engineering, production test (waaronder device programming en end-of-line service), ESD/ESDFOS assessment & training, quality & reliability consulting en total manufacturing solutions met partners.

RoodMicrotec heeft vestigingen in Duitsland (Dresden, Nördlingen, Stuttgart), in het VK (Bath) en in Nederland (Zwolle).

Voor nadere informatie:
Philip Nijenhuis, CEO
Telefoon              +49 (0)9081 804202
E-mail:                 investor-relations@roodmicrotec.com
Website:              www.roodmicrotec.com

RM_controle jaarrekening nog niet volledig afgerond_NL