Berlin IV A/S - Storaktionærmeddelelse

Aarhus, 28. september 2015

CVR. nr. 29 14 98 60

Berlin IV A/S – Storaktionærmeddelelse

Berlin High End A/S har i henhold til bekendtgørelse om storaktionærer meddelt, at selskabet d.d. har indgået aftale omkring salg samtlige selskabets A- og B-aktier i Berlin IV A/S.

Afviklingen af salget forventes at finde sted d. 13. oktober 2015.

Aarhus, september 2015

Søren Krarup, adm. direktør

Kontaktpersoner:

Eventuelle henvendelser vedrørende selskabsmeddelelsen rettes til selskabets administrerende direktør Søren Krarup på +45 60 19 64 33 eller formand Erik Stannow på telefon +45 60 10 64 64.

Berlin IV A/S ejer og driver en portefølje bestående af 135 ejendomme med i alt 2.735 bolig og erhvervslejemål beliggende i Berlin. Berlin IV A/S B-aktier har siden 2007 været noteret på NASDAQ OMX København. Strategien er at optimere driften og udnytte potentialet i ejendommene med henblik på at forbedre porteføljens værdi og selskabets resultat. www.berlin4.dk

BerlinIVStoraktionærmeddelelse280920152.pdf