SATOlle lisää vuokra-asuntoja Turkuun

Uusia koteja Kupittaalle ja Länsikeskukseen

Helsinki, Finland, 2016-01-08 12:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- SATO Oyj, Sijoittajauutinen, 8.1.2016 klo 13.00

Turun vuokra-asunnon etsijät saavat lisää valinnanvaraa, kun SATO saa uusimmat vuokra-asuntonsa muuttovalmiiksi. Seuraavan kahden vuoden aikana Kupittaalle ja Länsikeskukseen valmistuu liki 200 uutta SATO VuokraKotia.

Aluejohtaja Matti Keitilä SATOsta:

- Haluamme tarjota asiakkaillemme koteja hyvien julkisten kulkuyhteyksien ja monipuolisten palveluiden tuntumasta - vuokra-asuntoja, joihin on helppo muuttaa ja joissa viihtyy.

- Kupittaan alue on yksi viime vuosien ylpeyden aiheistamme. Olemme rakennuttaneet samaan kortteliin neljä tyylikästä taloa. Nyt rakenteille lähtee viides ja viimeinen talomme, jonka kaikki asunnot ovat SATO VuokraKoteja ja jonka myötä Kupittaanpuiston uusi asuinkortteli valmistuu kokonaisuudessaan.

- Tarjontaamme täydentää Länsikeskukseen vuosina 2016-2017 valmistuvat yli 80 uutta vuokra-asuntoa. Uuden asuinalueen viehätys ja edut osuvat hyvin yksiin asiakkaiden toiveiden kanssa.

Turussa tällä hetkellä yhteensä 1 117 SATO VuokraKotia. Vuonna 2015 tehtiin päätökset 250 asunnon investoinneista, joista 173 on uusia vuokra-asuntoja.

Lisätietoja:

SATO Oyj
Aluejohtaja Matti Keitilä, p. 0201 34 4183 ja 050 559 5318

www.sato.fi

SATO Oyj on yksi Suomen johtavista vuokranantajista. SATOn tavoitteena on tarjota kattavat vuokra-asumisen vaihtoehdot ja erinomainen asiakkuuskokemus. SATOn omistuksessa on yhteensä noin 24 000 vuokrattavaa asuntoa Suomen suurimmissa kasvukeskuksissa ja Pietarissa.

Edistämme toiminnallamme kestävää kehitystä ja aloitteellisuutta sekä toimimme avoimessa vuorovaikutuksessa sidosryhmiemme kanssa lisäarvon tuottamiseksi. Toimimme pitkäjänteisesti ja kannattavasti. Kasvatamme asunto-omaisuuden arvoa investoinnein ja realisoinnein sekä korjaustoiminnalla.

SATO-konsernin liikevaihto vuonna 2014 oli 312,3 miljoonaa euroa, liikevoitto 191,3 miljoonaa euroa ja tulos ennen veroja 152,2 miljoonaa euroa. SATOn sijoitusomaisuuden arvo on noin 2,7 miljardia euroa.

Turun_investoinnit_LIITE_080116_FI.pdf