Mandalay Resources Corporation går ut med resultatet for det fjärde kvartalet och hela 2015 och erbjuder även ett konferenssamtal

TORONTO, Feb. 16, 2016 (GLOBE NEWSWIRE) -- Mandalay Resources Corporation ("Mandalay" eller "Bolaget") (TSX:MND) meddelade idag att resultaten från det fjärde kvartalet samt hela 2015 kommer att släppas efter att marknaden stängt den 18 februari 2016. Detta efterföljs av ett konferenssamtal för investerare och analytiker med VD:n för Mandalay, Brad Mills, den 19 februari 2016 klockan 08:00 (Toronto-tid).

Analytiker och investerare bjuds in till att delta med följande uppringningsnummer:

Deltagarnummer:(201) 689-8341
Deltagarnummer (avgiftsfritt):  (877) 407-8289
Konferens-ID:13629257

En repris av konferenssamtalet kommer att finnas tillgängligt tills den 4 mars 2016 klockan 23:59 (Toronto-tid), vilket man kommer åt med följande uppringningsnummer:

Encore avgiftsfritt uppringningsnummer: (877) 660-6853
Encore-ID:13629257

Om Mandalay Resources Corporation:

Mandalay Resources är ett kanadensiskt företag som arbetar med naturresurser som har produktionstillgångar i Australien, Chile och Sverige samt ett utvecklingsprojekt i Chile. Företaget är fokuserat på en förvärvsstrategi och att skapa nödvändig volym genom att lägga till projekt som är i ett långt utvecklat skede eller redan i produktion inom guld, koppar, silver och antimon i Australien, Amerika och Europa för att skapa kortsiktigt kassaflöde och värde för aktieägare.

För mer information:

Bradford Mills