Finnlinesin Tilinpäätös 2015 on julkaistu

Helsinki, Suomi, 2016-02-25 14:50 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- Finnlines Oyj                                          Pörssitiedote  25.2.2016 klo 15.50

FINNLINESIN TILINPÄÄTÖS 2015 ON JULKAISTU

Finnlines Oyj:n tilinpäätös vuodelta 2015 on julkaistu tänään. Virallinen tilinpäätös, joka sisältää hallituksen toimintakertomuksen, emoyhtiön tilinpäätöksen, konsernitilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, on liitteenä tässä tiedotteessa PDF-tiedostona. Se on saatavilla myös osoitteessa www.finnlines.com.

Finnlines Oyj:n hallinto- ja ohjausjärjestelmä 2015 on julkaistu tänään tilinpäätöksestä 2015 erillisenä kertomuksena ja se on liitteenä tässä tiedotteessa PDF-tiedostona. Se on myös luettavissa osoitteessa www.finnlines.com.

Lisätietoja: Tom Pippingsköld, Talous- ja rahoitusjohtaja, puh. +358 40 519 5041

Finnlines Oyj

Tom Pippingsköld                   Tapani Voionmaa
Talous- ja rahoitusjohtaja         Lakiasiainjohtaja

Keskeiset tiedotusvälineet

Finnlines on yksi Itämeren ja Pohjanmeren johtavista roro- ja matkustajaliikennevarustamoista. Yhtiö on listattu Nasdaq Helsinki Oy:ssä ja on osa italialaista Grimaldi-konsernia. Grimaldi-konserni on yksi maailman suurimmista ro-ro varustamoista ja suurin matkustajia ja rahtia kuljettava ”Motorways of the Sea” -operaattori Euroopassa. Tämä yhteistyö mahdollistaa Finnlinesin tarjoamaan linjaliikennepalveluita Välimeren, Länsi-Afrikan ja Pohjois- ja Etelä-Amerikan välillä.

www.finnlines.com

Finnlines Tilinpäätös 2015.pdf Finnlines Oyj Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2015.pdf