Anu Ahola nimitetty UPM Paper ENA:n sanomalehtipapereista vastaavaksi johtajaksi

(UPM, Helsinki, 29.2.2016 klo 15.00 EET) - Anu Ahola on nimitetty UPM Paper ENA:n (Eurooppa ja Pohjois-Amerikka) Newspaper Publishing -liiketoiminnan johtajaksi 1. maaliskuuta alkaen.

Ahola on toiminut Paper ENA:n Strategia- ja Energiajohtajana vuodesta 2013 asti. Hän aloitti UPM:ssä vuonna 2007 vastaten strategiaprosesseista sekä Paperiliiketoiminnan strategian kehityksestä. Ennen UPM:ää hän työskenteli Nokialla ja Pöyryllä.

Anu Ahola on valmistunut Helsingin Teknillisestä Korkeakoulusta diplomi-insinööriksi. Lisäksi hän on suorittanut MBA-tutkinnon Helsingin Kauppakorkeakoulussa.

Aholan toimipaikkoja ovat Helsinki ja Saksan Augsburg. Hän raportoi UPM Paper ENA:n johtajalle Winfried Schaurille.

www.twitter.com/UPM_Papers
www.twitter.com/UPM_News
www.facebook.com/UPMGlobal
www.linkedin.com/company/upm-kymmene