Klage over Nasdaq Copenhagen A/S' afgørelse om afnotering af Mols-Linien A/S

Ved selskabsmeddelelse nr. 292 af 7. marts 2016 orienterede selskabet om, at en aktionær havde påklaget Nasdaq Copenhagen A/S' afgørelse om at afnotere Mols-Linien A/S til Finanstilsynet, og at der for Finanstilsynet var nedlagt påstand om ophævelse af afgørelsen, samt at der som grundlag for klagen var anmodet om, at Finanstilsynet tillagde klageren partsstatus efter værdipapirhandelsloven.

Selskabet kan nu oplyse, at Finanstilsynet den 16. marts 2016 har truffet afgørelse om, at klagen ikke vil blive behandlet af Finanstilsynet, idet Finanstilsynet ikke er tillagt kompetence hertil i henhold til lov om værdipapirhandel eller regler udstedt i medfør heraf.

Endvidere kan selskabet oplyse, at den pågældende aktionær i dag har klaget til Erhvervsankenævnet over Nasdaq Copenhagen A/S' afgørelse om at afnotere Mols-Linien A/S, og også her påstået sig tillagt partsstatus.

Henvendelse vedrørende denne selskabsmeddelelse kan rettes til:

Bestyrelsesformand Frantz Palludan, tlf.: 33 11 45 45 eller adm. direktør Søren Jespersen, tlf.: 89 52 52 01.

Mols-Linien A/S

Frantz Palludan                                      Søren Jespersen