SATO jalkautui kotimatkan varrelle

Tavoitteena tunnettuuden ja hyvän fiiliksen lisääminen

SATO Oyj, Lehdistötiedote 30.3.2016 klo 14.15

SATOn kesäkaupunkikotikiertueen tunnelmia Espoossa

SATO kohtaa asumisesta kiinnostuneita ihmisiä siellä, missä he luontevasti liikkuvat - kaupungeissa, kauppakeskuksissa, kotimatkan varrella. Maaliskuussa järjestimme Unelmien kesäkaupunkikoti -kilpailun, ja jalkauduimme pääkaupunkiseudun, Turun ja Tampereen kauppakeskuksiin ja Helsingin rautatieasemalle jutustelemaan ihmisten kanssa.

Kevät toi tullessaan myös SATOn vaaleanpunaisen raitiovaunun, joka kolistelee Helsingin kujia läpi kesän.

Asakkuus- ja viestintäjohtaja Monica Aro SATOsta:

- Tavallisten ihmisten esiin tuominen ja kasvokkain kohtaaminen kulkevat markkinoinnissamme nyt käsi kädessä. Aidot SATOn kotien asukkaat tekevät mainonnasta raikasta ja välitöntä, ja olemassa olevien ja potentiaalisten asiakkaiden tapaaminen kaupungilla tuo SATOa lähemmäs ihmisten arkea.

- Saimme kohtaamisissa paljon ja monipuolista palautetta. Unelmien kaupunkikoti -kilpailu kiinnosti, sillä sen palkinto - vuokra-asunto koko kesäksi voittajan käyttöön - on lajissaan ainutlaatuinen. Erityisen arvokasta oli kuitenkin meistä itsestämme saatu palaute, josta esimerkkejä alla.

Unelmien kaupunkikoti -kilpailun kohtaamisissa kuultua:

"Onko tässä kilpailussa koira haudattuna?"

"Kesä Turussa kuulostaa kyllä hyvältä."

"Vautsi, pääsisi aikuisista lapsista eroon kesäksi!"

"SATOn asunnot ovat hienoja ja valoisia, mutta hinta epäilyttää."

"Onhan se totta, että laatu näkyy myös vuokrassa."

"Mainokset ovat aivan ihania! Tekisi heti mieli muuttaa SATOlle!"

"Haagassa erittäin mukavia asuntoja ja miljöö."

"Isommat korjaukset SATO hoitaa hyvin, mutta pienten korjausten hoitamisessa petrattavaa." (SATOn nykyinen asukas)

"Juuri muutin joulukuussa Espooseen SATOn asuntoon ja ihan kiva on ollut."

"SATO erottuu muista vuokra-asunnoista laadulla."

"Olen asunut SATOn asunnossa yli 20 vuotta ja olen todella tyytyväinen, kaikki toimii tosi hyvin!"

"Hieno ratikka!"

"Todella kauniita asuntoja ja hyvässä kunnossa! Ilo asua!" (SATOn nykyinen asukas)

"Olettepa te iloisia promoottoreita!"

Lisätietoja:

Monica Aro, asiakkuus- ja viestintäjohtaja,
p. 0201 34 4006 ja 0400 458 309
Laine Spellman, markkinointipäällikkö,
p. 0201 34 4240 ja 040 455 5562

www.sato.fi

SATO Oyj on yksi Suomen johtavista vuokranantajista. SATOn tavoitteena on tarjota kattavat vuokra-asumisen vaihtoehdot ja erinomainen asiakkuuskokemus. SATOn omistuksessa on yhteensä noin 23 600 vuokrattavaa asuntoa Suomen suurimmissa kasvukeskuksissa ja Pietarissa.

Edistämme toiminnallamme kestävää kehitystä ja aloitteellisuutta sekä toimimme avoimessa vuorovaikutuksessa sidosryhmiemme kanssa lisäarvon tuottamiseksi. Toimimme pitkäjänteisesti ja kannattavasti. Kasvatamme asunto-omaisuuden arvoa investoinnein ja realisoinnein sekä korjaustoiminnalla.

SATO-konsernin liikevaihto vuonna 2015 oli 323,4 miljoonaa euroa, liikevoitto 196,5 miljoonaa euroa ja tulos ennen veroja 159,4 miljoonaa euroa. SATOn sijoitusomaisuuden arvo on noin 2,8 miljardia euroa.