Mandalay Resources ger mojligheten till information via telefon på telefonkonferensen under investerardagen

TORONTO, Sept. 12, 2016 (GLOBE NEWSWIRE) -- Mandalay Resources Corporation ("Mandalay" eller "Bolaget") (TSX:MND) gick idag ut med information om uppringning på dess investerardag den 12 september 2016, som börjar klockan 11.20 (Toronto-tid).

Allt material för investerardagen publiceras på Mandalays webbplats och kan nås här: http://www.mandalayresources.com/investor-day-presentation-materials/

Analytiker och investerare som vill delta i telefonkonferensen kan ringa upp på följande nummer:

Deltagarnummer (avgiftsfritt): 877-407-8289
Deltagarnummer (avgiftsbelagt): 201-689-8341
Konferens-ID: 13643878

En repris av konferenssamtalet kommer att finnas tillgängligt till den 26 september klockan 23.59 (Toronto-tid), vilket man kommer åt med följande uppringningsnummer:

Encore avgiftsfritt uppringningsnummer: (877) 660-6853
Encore-ID:  13643878

Om Mandalay Resources Corporation:

Mandalay Resources är ett kanadensiskt företag som arbetar med naturresurser som har produktionstillgångar i Australien, Chile och Sverige samt ett utvecklingsprojekt i Chile. Företaget är fokuserat på en förvärvsstrategi och att skapa nödvändig volym genom att lägga till projekt som är i ett långt utvecklat skede eller redan i produktion inom guld, koppar, silver och antimon i Australien, Amerika och Europa för att skapa kortsiktigt kassaflöde och värde för aktieägare.

För mer information:

Mark Sander