Vincit Group Oyj:n listautumisannin merkintäaika on keskeytetty annin moninkertaisen ylimerkinnän vuoksi. Yhtiö on jättänyt listalleottohakemuksen Nasdaq First North Finland -markkinapaikalle.

­Vincit Group Oyj

Yhtiötiedote 4.10.2016 kello 16.30.

EI JULKAISTAVAKSI TAI LEVITETTÄVÄKSI SUORAAN TAI VÄLILLISESTI KOKONAAN TAI OSITTAIN AUSTRALIASSA, ETELÄ-AFRIKASSA, HONGKONGISSA, JAPANISSA, KANADASSA, SINGAPORESSA, UUDESSA-SEELANNISSA TAI YHDYSVALLOISSA TAI MISSÄÄN MUUSSA MAASSA, JOSSA JULKAISEMINEN TAI LEVITTÄMINEN OLISI LAINVASTAISTA.

Vincit Group Oyj:n ("Vincit" tai "Yhtiö") suunnattu osakeanti ja -myynti (yhdessä "Listautumisanti") on ylimerkitty moninkertaisesti, ja Yhtiön hallitus on Listautumisannin ehtojen mukaisesti päättänyt keskeyttää instituutio- ja yleisöannin merkintäajan tänään 4.10.2016 klo 16.30. Henkilöstöannin merkintäaika päättyi 30.9.2016 kello 16.30.

Listautumisannissa tarjottiin merkittäväksi enintään 1 400 000 Yhtiön uutta osaketta ("Antiosakkeet") ja Yhtiön kolme nykyistä osakkeenomistajaa sitoutuivat myymään enintään 1 160 000 Yhtiön olemassa olevaa osaketta ("Myyntiosakkeet" ja yhdessä Antiosakkeiden kanssa "Tarjottavat Osakkeet"). Listautumisannissa tarjottiin yhteensä enintään 2 560 000 Tarjottavaa Osaketta merkittäväksi ja ostettavaksi institutionaalisille sijoittajille Suomessa ("Instituutioanti"), yksityishenkilöille ja yhteisöille Suomessa ("Yleisöanti") sekä Yhtiön henkilöstölle ("Henkilöstöanti"). Listautumisannin merkintäaika alkoi 27.9.2016.

Merkintäajan keskeyttäminen vaikuttaa Listautumisannin aikatauluun seuraavasti:

Yhtiön hallitus päättää arviolta torstaina 6.10.2016 Tarjottavien Osakkeiden allokaatiosta, eli lopullisesta määrästä, lopullisen määrän jakautumisesta Instituutio-, Yleisö- ja Henkilöstöannin välillä sekä Listautumisannissa tehtyjen merkintäsitoumusten hyväksymisestä kokonaan tai osittain. Vincit tiedottaa Listautumisannin lopullisesta tuloksesta yhtiötiedotteella samana päivänä, eli arviolta 6.10.2016, jolloin myös hyväksytyistä Tarjottavien Osakkeiden merkinnöistä lähetetään sähköpostitse vahvistusilmoitus merkintäsitoumuksen antaneille sijoittajille. Mahdollisten hylättyjen sekä leikattujen merkintöjen merkintämaksut palautetaan merkintäsitoumuksessa ilmoitetulle pankkitilille arviolta viiden (5) pankkipäivän kuluessa Tarjottavien Osakkeiden allokaatiosta, eli viimeistään torstaina 13.10.2016. Mikäli sijoittajan pankkitili on eri rahalaitoksessa kuin tili, johon merkinnät on maksettu, merkintämaksut palautetaan viimeistään seitsemän (7) pankkipäivän kuluessa, eli viimeistään maanantaina 17.10.2016. Palautettaville merkintämaksuille ei makseta korkoa.

Instituutioantiin osallistuneiden sijoittajien tulee maksaa hyväksytyn merkintäsitoumuksen mukaiset heille jaetut Tarjottavat Osakkeet pääjärjestäjän antamien ohjeiden mukaisesti siten, että maksu on Yhtiön tilillä viimeistään maanantaina 10.10.2016 kello 16.00. Osakeannissa merkityiksi hyväksytyt ja maksetut Antiosakkeet kirjataan sijoittajien arvo-osuustileille arviolta perjantaina 14.10.2016 ja Myyntiosakkeet kirjataan ostajien arvo-osuustileille arviolta maanantaina 17.10.2016.

Vincit on tänään jättänyt hakemuksen Nasdaq Helsinki Oy:lle Yhtiön osakkeiden ottamiseksi kaupankäynnin kohteeksi Nasdaq First North Finland -markkinapaikalle ("First North"). Yhtiön osakkeiden ensimmäinen kaupankäyntipäivä First Northissa on arviolta maanantaina 17.10.2016 edellyttäen, että Yhtiön listalleottohakemus hyväksytään. Osakkeiden kaupankäyntitunnus on VINCIT.

Listautumisannin Pääjärjestäjänä, merkintäpaikkana sekä Yhtiön First North Finland -sääntöjen mukaisena hyväksyttynä neuvonantajana toimii Alexander Corporate Finance Oy.

Fondia Oy toimii Yhtiön oikeudellisena neuvonantajana.

Vincit Group Oyj
HALLITUS

Lisätietoja:

Vincit Group Oyj, toimitusjohtaja Tomi Pienimäki, puhelin: +358 40 834 1399.

Hyväksytty neuvonantaja: Alexander Corporate Finance Oy, puhelin: +358 50 520 4098.

Vincit Group Oyj lyhyesti:

Ohjelmistokehityksen ja ICT-palveluiden asiantuntija Vincit on Euroopan paras työpaikka 2016. www.vincit.fi

HUOMAUTUS

Tämän tiedotteen sisältämä tieto ei ole tarkoitettu julkistettavaksi tai levitettäväksi suoraan tai välillisesti Yhdysvalloissa, Kanadassa, Uudessa-Seelannissa, Australiassa, Hongkongissa, Singaporessa, Etelä-Afrikassa tai Japanissa. Tämä tiedote ei ole tarjous arvopapereiden myymiseksi Yhdysvalloissa. Arvopapereita ei rekisteröidä eikä niitä ole rekisteröity Yhdysvaltain vuoden 1933 arvopaperimarkkinalain (U.S. Securities Act of 1933 muutoksineen) mukaisesti eikä niitä saa tarjota Yhdysvalloissa tai Yhdysvaltoihin. Mitään osaa arvopapereita koskevasta annista ei rekisteröidä Yhdysvalloissa, eikä arvopapereita tarjota yleisölle Yhdysvalloissa.

Arvopapereiden liikkeeseen laskemiselle, käyttämiselle tai myymiselle on asetettu erityisiä oikeudellisia tai lainsäädännöllisiä rajoituksia tietyissä valtioissa. Yhtiö ja pääjärjestäjä eivät ole vastuussa, jos tällaisia rajoituksia rikotaan.

Tätä tiedotetta ei tule tulkita tarjoukseksi myydä tai tarjouspyynnöksi ostaa tässä mainittuja arvopapereita, eikä arvopapereita myydä alueilla, joilla kyseisten arvopapereiden tarjoaminen, hankinta tai myynti olisi lainvastaista ennen niiden rekisteröintiä taikka rekisteröintivelvollisuutta koskevan poikkeuksen tai muun kyseisten alueiden arvopaperilakien mukaisen hyväksynnän saamista. Sijoittajien ei tule hyväksyä arvopapereita koskevaa tarjousta tai hankkia arvopapereita, joihin tämä dokumentti viittaa, elleivät he tee sitä Yhtiön myöhemmin julkaisemaan tai levittämään soveltuvaan listalleottoesitteeseen sisältyviin tietoihin perustuen.

Yhtiö ei ole antanut eikä anna valtuutusta arvopapereiden tarjoamiseen yleisölle missään muussa Euroopan talousalueen jäsenvaltiossa kuin Suomessa. Lukuun ottamatta Suomea, missään Euroopan talousalueen jäsenvaltiossa, joka on pannut täytäntöön Esitedirektiivin (kukin "Relevantti jäsenvaltio"), ei ole tehty eikä tehdä mitään toimenpiteitä arvopapereiden tarjoamiseksi yleisölle siten, että se edellyttäisi esitteen julkistamista Relevantissa jäsenvaltiossa. Ilmaisu "Esitedirektiivi" tarkoittaa direktiiviä 2003/71/EY (muutoksineen, mukaan lukien 2010 Muutosdirektiivi, siltä osin kuin se on pantu täytäntöön Relevantissa jäsenvaltiossa), ja se sisältää kaikki relevantit täytäntöönpanotoimenpiteet Relevantissa jäsenvaltiossa, ja ilmaisu "2010 Muutosdirektiivi" tarkoittaa direktiiviä 2010/73/EU.

Tässä esitetyt tiedot on suunnattu ainoastaan (i) henkilöille, jotka ovat Ison-Britannian ulkopuolella tai (ii) henkilöille, joilla on ammattimaista kokemusta sijoittamisesta Ison-Britannian vuoden 2000 rahoituspalvelu- ja markkinalain (Financial Services and Markets Act) (Financial Promotion) vuoden 2005 määräyksen ("Määräys") 19(5) artiklan tarkoittamalla tavalla ja (iii) Määräyksen 49(2) mukaisille korkean varallisuustason omaaville tahoille (high net worth entities) taikka muille henkilöille, joille asiakirja voidaan laillisesti tiedottaa (kaikki edellä mainitut henkilöt yhdessä, "relevantit henkilöt"). Kaikki tähän tiedotteeseen liittyvä sijoitustoiminta on ainoastaan relevanttien henkilöiden saatavilla ja siihen ryhdytään ainoastaan relevanttien henkilöiden kanssa. Kenenkään, joka ei ole relevantti henkilö, ei tule toimia tämän asiakirjan perusteella tai luottaa sen sisältöön.