Pengalaman penerbangan bermutu tinggi dan liputan global luas menarik pelancong elit China.

VistaJet diundi sebagai Pengendali Jet Perniagaan Prestasi Terbaik untuk Anugerah "Terbaik daripada yang Terbaik" Institut Penyelidikan Hurun


  • Diundi oleh sebanyak 449 individu Bernilai Tinggi dari lebih 40 bandar di China
  • Kali kedua VistaJet telah memenangi anugerah tersebut
  • Syarikat juga telah diberikan Anugerah Pengendali Piagam Terbaik oleh Persatuan Penerbangan Perniagaan Asia pada November 2016

HONG KONG, Jan. 27, 2017 (GLOBE NEWSWIRE) -- VistaJet, syarikat penerbangan global yang pertama, menerima anugerah Pengendali Jet Perniagaan Prestasi Terbaik buat kali kedua di anugerah "Terbaik daripada yang Terbaik" Institut Penyelidikan Hurun di Shanghai. Anugerah itu berdasarkan keputusan Laporan Tinjauan Pengguna Cina Mewah Hurun 2017. Ini merupakan tahun ketiga belas berturut-turut Penyelidikan Hurun telah menghasilkan laporan mengenai pilihan jenama, tabiat penggunaan dan trend gaya hidup individu terkaya China; dianggap sebagai penanda aras bagi sektor mewah.

Foto yang dilampirkan bersama pengumuman ini boleh didapati di:

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/a3b654d1-e790-4450-8576-695e75cd1824

http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/847ce847-b17b-4318-9ded-036ae0575529

Untuk memilih pemenang, Institut Penyelidikan Hurun melawat 449 individu paling berpengaruh dan bernilai bersih tinggi di China, yang telah mengundi berdasarkan pengalaman peribadi mereka. Setiap pengundi mempunyai aset lebih daripada CNY 10 juta, dan telah mengembara dengan jet peribadi sebelum ini. Peserta syarikat penerbangan diadili menggunakan pelbagai metrik termasuk perkhidmatan pelanggan, liputan global dan pengalaman dalam penerbangan.

VistaJet telah menyaksikan pengembangan kukuh di peringkat global dan Asia pada  tahun kebelakangan ini. Ia telah meningkatkan saiz kumpulan pesawatnya daripada 32 pesawat pada tahun 2013 kepada 71 pesawat pada hari ini, dan syarikat itu kini kerap menyediakan perkhidmatan kepada lebih 90% daripada dunia. Syarikat tersebut menyaksikan pertumbuhan tiga kali ganda penerbangan dari Eropah dan Amerika Syarikat ke Asia pada separuh pertama tahun 2016, dengan penerbangan ke Kawasan China terbukti amat popular. Dengan pesawat khusus yang berdaftar di China, VistaJet adalah salah satu daripada beberapa pengendali antarabangsa dengan keupayaan untuk terbang secara domestik di negara ini melalui kerjasama dengan Apex Air.

VistaJet komited untuk menawarkan taraf dalam penerbangan tertinggi dalam industri. Ini bermakna lebih daripada sekadar menyediakan ruang dan kemudahan pesawat peribadi. Segala-galanya dalam perjalanan boleh diperibadikan, daripada suhu kabin kepada pengalaman menjamu selera, menu koktel kepada hiburan dalam penerbangan. Setiap pesawat dilengkapi dengan suite pejabat lengkap, tilam Skysleeper langganan dan selimut kashmir, serta anak kapal kabin yang dilatih oleh Institut Butler British untuk menyambut pelanggan di atas kapal terbang.

Salah satu faktor utama yang membezakan VistaJet daripada pesaing di Asia adalah model perniagaan yang unik, yang memberikan pelanggan tahap fleksibiliti yang tiada tandingan. Pelanggan hanya membayar untuk tempoh di udara, tiada yuran kedudukan dan tiada risiko aset. Oleh sebab syarikat telah melabur untuk mengembangkan kumpulan pesawatnya, ia boleh menawarkan sesuatu yang tidak dapat ditawarkan oleh pihak lain di pasaran, iaitu perkhidmatan yang benar-benar global dan paling terbaik sekali secara konsisten.

Pengerusi dan Pengasas Thomas Flohr berkata:

"China adalah pasaran yang amat penting bagi kami, jadi kami amat berbangga kerana telah menerima anugerah Pengendali Jet Perniagaan Prestasi Terbaik untuk kali kedua di anugerah Terbaik daripada yang Terbaik Institut Penyelidikan Hurun." 

Kami fahami bahawa perkhidmatan yang konsisten adalah penting di Asia. Itulah sebabnya kami telah melabur terhadap kumpulan pesawat dan perkhidmatan kami, supaya bukan sahaja semua pesawat kami kelihatan dan bersuasana sama, tetapi kami juga boleh menawarkan tahap perkhidmatan tinggi yang sama, tidak kira sama ada pelanggan sedang terbang dari Shanghai ke London, atau New York ke Tokyo. Inilah sesuatu yang pesaing kami tidak dapat tandingi".

Mengenai VistaJet 


VistaJet adalah syarikat penerbangan global yang pertama. Dengan kumpulan pesawat jet perniagaannya yang direka khas, VistaJet menerbangkan syarikat, kerajaan dan pelanggan peribadi ke 187 negara di seluruh dunia. Ditubuhkan pada tahun 2004 oleh Thomas Flohr, syarikat ini merintis model perniagaan yang inovatif, bebas daripada tanggungjawab dan risiko aset dikaitkan dengan pemilikan pesawat dan pelanggan hanya membayar untuk masa penerbangan. Perkhidmatan Program VistaJet yang utama menawarkan pelanggan langganan jam penerbangan bagi kumpulan pesawat jet jarak sederhana dan jauh untuk terbang di mana-mana, pada bila-bila masa.

Berita dan maklumat boleh didapati di www.vistajet.com.

Maklumat

Amy Yang              
VistaJet International
T: +852 2901 0502
M: +852 9080 3985     
amy.yang@vistajet.com 

James Leviton         
Finsbury              
+44 207 251 3851      
VistaJet@finsbury.com