Osakkeiden merkintä optio-oikeuksilla 2014A

Comptel Oyj pörssitiedote 24.2.2017 klo 10.00

Comptel Oyj:n optio-oikeuksilla 2014A on 8.12.2016 – 8.2.2017 merkitty yhteensä 185 750 uutta yhtiön osaketta. Optio-oikeuksilla 2014A tehtyjen merkintöjen merkintähinta 89 160,00 euroa, kirjataan kokonaisuudessaan sijoitetun vapaan oman pääoman rahastoon. Merkintöjen pohjalta Comptelin osakkeiden määrä nousee 109 457 246 osakkeeseen.

Optio-oikeuksien perusteella merkityt osakkeet on rekisteröity kaupparekisteriin 24.2.2017. Uudet osakkeet tuottavat omistajilleen osakkeenomistajan oikeudet rekisteröintipäivästä lähtien. Osakkeet ovat kaupankäynnin kohteena NASDAQ Helsingissä yhdessä vanhojen osakkeiden kanssa 27.2.2017 alkaen.

Osakkeiden merkintäaika optio-oikeuksilla 2014A alkoi 1.2.2016 ja päättyy 31.1.2018.

Optio-ohjelman 2014A ehdot ja lisätietoja ovat nähtävissä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.comptel.com.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Juhani Hintikka, puh. (09) 700 1131

Jakelu:

NASDAQ Helsinki

www.comptel.com

Comptel Oyj

Elämä koostuu digitaalisista hetkistä. Comptel muuttaa tavan, jolla pilvipalvelusukupolven tarpeisiin voidaan vastata ja kääntää digitaaliset hetket liiketoiminnaksi.

Comptel yhdistää digitaalisen kysynnän ja tarjonnan ja lisäämme älykkyyttä, jotta asiakkaidemme kasvava digitalisoituva liiketoiminta olisi yksinkertaisempaa ja sujuvampaa. Ratkaisumme mahdollistavat sisältö- ja datapalvelujen luomisen nopeammin ja helpommin, palvelujen ja tilausten hallinnoinnin ja toimittamisen sujuvammin sekä nopean ja älykkään datan jalostamisen päätöksenteon ja toimenpiteiden automatisoinnin tueksi.

Comptel mahdollistaa digitaalisten viestintäpalveluiden tarjoamisen yli kahdelle miljardille ihmiselle. Joka päivä Comptelin ohjelmistot huolehtivat yli 20 prosentista maailman mobiilikäyttötiedosta. Lähes 300 operaattoria 90 maassa luottaa meidän tekevän kuluttajien digitaalisista hetkistä täydellisiä, ja muuttavan ne liiketoiminnaksi.

Lisätietoja www.comptel.com.