Lehdistötiedote: Glaston toimittaa FC-sarjan kaksikammioisen karkaisulinjan Kiinaan

Helsinki, Suomi, 2017-11-28 12:00 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- GLASTON OYJ ABP                     Lehdistötiedote                                                    28.11.2017 klo 13.00

Glaston toimittaa FC-sarjan kaksikammioisen karkaisulinjan Kiinaan

Glaston on solminut kaupan FC-sarjan kaksikammioisesta karkaisulinjasta kiinalaisen Shanghai Yaohua Pilkington Glass Group Co. Ltd:n (SYP-konserni) kanssa.  Tilaus on kirjattu Glastonin vuoden 2017 neljännen vuosineljänneksen tilauskantaan ja se on osa neljänneksen ennakoitua tilauskertymää. Kone toimitetaan asiakkaalle keväällä 2018.

Vuonna 1983 perustettu SYP-konserni on yksi Kiinan suurimmista lasinjalostajista erityisesti arkkitehtuurilasin alalla. SYP-konserni panostaa jatkuvaan tutkimukseen ja kehitykseen parantaakseen tuotantoaan, suorituskykyään, energiatehokkuuttaan, turvallisuutta ja kestävyyttä uusien Low-E -pinnoitettujen lasien, aurinkoenergian ja energiaa säästävien eristyslasiyksiköiden saralla.

Korkealaatuisen lasin kysynnän kasvaessa Kiinassa SYP-konserni valitsi FC-sarjan karkaisulinjan sen korkean laadun, luotettavuuden sekä modernin teknologian ansiosta. “Laatuvaatimusten tiukentuessa SYP-konserni tarvitsi uuden karkaisulinjan, joka tarjoaa uutta teknologiaa liittyen kapasiteettiin, energiatehokkuuteen ja lopputuotteen optiseen laatuun. Uuteen FC-sarjan karkaisulinjaan sisältyy myös iLooK Distortion and Anisotropy -reaaliaikainen lasin optisen laadun mittausjärjestelmä, ja linja täyttää kaikki SYP-konsernin vaatimukset karkaisulle”, toteaa Glastonin Aasian aluejohtaja Frank Zhang.

“Tarkan harkinnan jälkeen päädyimme Glastonin FC-sarjan karkaisulinjaan ja uskomme tämän olevan läpimurto jo ennestään pitkään jatkuneessa yhteistyössämme”, sanoo SYP-konsernin varatoimitusjohtaja Lu Ming Hong.

Viimeisen 22 vuoden aikana Glaston on toimittanut SYP-konsernille 22 korkealaatuista karkaisulinjaa modernin arkkitehtuurilasin valmistukseen. SYP-konsernin toimittamaa lasia voidaan nähdä eri puolilla maailmaa useissa maailman tunnetuimmissa rakennuksissa, kuten Russia Federation Tower -pilvenpiirtäjässä Moskovassa, Marina Bay Sands -kasinohotellissa Singaporessa, New Tokyo Towerissa, Frankfurtin  AirRail -matkakeskuksessa Saksassa ja California Academy of Sciences -museossa San Franciscossa.

Lisätietoja:
Frank Zhang, aluejohtaja, Aasia, puh. +86 21 5840 9778

GLASTON OYJ ABP
Agneta Selroos

Glaston Oyj Abp
Glaston on edelläkävijä lasinjalostuksen teknologioissa ja palveluissa. Vastaamme globaalisti rakennus-, aurinkoenergialasi-, ajoneuvo- sekä kaluste- ja laiteteollisuuden vaativimpiin lasinjalostustarpeisiin. Lisäksi hyödynnämme uusia teknologioita, jotka tuovat lasiin älyä ja kestäviä ratkaisuja. Olemme sitoutuneita tarjoamaan asiakkaillemme niin parasta tietotaitoa kuin viimeisimpiä teknologioita lasinjalostuksen alalla. Glastonin osake (GLA1V) noteerataan NASDAQ Helsinki Oy:ssä. Lisätietoja osoitteessa
www.glaston.net