Teledyne DALSA akan mempratontonkan kamera CMOS berbilang talian terbarunya di The Vision Show


WATERLOO, Ontario, March 30, 2018 (GLOBE NEWSWIRE) -- Teledyne DALSA dan Teledyne e2v, kedua-dua syarikat Teledyne Technologies (NYSE:TDY) dan peneraju global dalam teknologi pengesanan imej, akan ditempatkan bersama di The Vision Show, di dalam petak #517 dari 10 hingga 12 April. Teledyne DALSA akan memaparkan kamera CMOS berbilang talian terbaru dan termaju sementara Teledyne e2v akan memaparkan julat kamera pengimbasan talian OctoPlus baharu mereka untuk aplikasi OCT dalam pasaran penjagaan kesihatan dan perindustrian. Pertunjukan akan mengambil tempat di Pusat Konvensyen Hynes, di Boston, Massachusetts. 

Kumpulan Teledyne DALSA akan mempersembahkan tatasusunan yang meluas bagi teknologi pengimejan terbaharu milik syarikat. Demonstrasi di dalam petak termasuklah:

  • Pratonton kamera CMOS berbilang talian terbaru Teledyne DALSA, yang menawarkan pilihan untuk monokrom, warna dan pengimejan NIR, dengan antara muka optik gentian pada penangkap bingkai Xtium CLHS.
  • Pengesan penglihatan BOA spot yang menawarkan prestasi yang ringkas, mampu milik dan boleh dipercayai untuk pemeriksaan kualiti automatik
  • Kamera inframerah gelombang panjang tidak dingin Calibir untuk aplikasi pengimejan terma, menampilkan operasi tanpa pengatup dengan antara muka GigE Vision®, analog dan MIPI CSI-2TM
  • Kamera Genie Nano, kaya dengan ciri dan dibina sekitar pengesan imej peneraju industri CMOS dengan antara muka GigE atau Kamera Link
  • Sistem penglihatan GEVA 4000 dengan lebih lapan kali prestasi pemprosesan aras permulaan GEVA 300, tahan lasak dan teguh untuk bahagian pengilangan.

Sebagai tambahan kepada demonstrasi secara langsung, hadirin pertunjukan akan melihat paparan statik kamera kawasan terbaru Teledyne DALSA, termasuklah Falcon4 86 megapiksel, penangkap bingkai, kamera pintar dan perisian pemprosesan imej. Lawati petak Pengimejan Teledyne untuk menerokai portfolio luas bagi teknologi yang direka bentuk untuk pelbagai pasaran dan aplikasi.

Topik Sudut Panas

Pakar inti bicara Teledyne DALSA akan mempersembahkan dua perbincangan topik Sudut Panas. Perbincangan Sudut Panas adalah terbuka untuk semua hadirin pertunjukan.

  • Selasa, 10 April, 1:00 pmTeknologi Pengimejan 3DRaymond Boridy akan mempersembahkan teknologi, aplikasi dan trend 3D terkini

  • Khamis, 12 April, 1:15 pmImbasan pengimejan talian berbilang saluran - Mark Butler dan Philip Colet akan memberikan pembentangan yang memfokuskan pada kemungkinan imbasan pengimejan talian berbilang saluran

The Vision Show 2018
10-12 April 2018
Petak #517 (Lihat lokasi petak)
Pusat Konvensyen Hynes, Boston, Massachusetts

The Vision Show merupakan paparan terbesar mesin penglihatan serta komponen dan sistem pengimejan di Amerika Utara. Pendaftaran adalah percuma.

Perihal Produk dan Perkhidmatan Mesin Penglihatan Teledyne DALSA
Teledyne DALSA merupakan peneraju dunia dalam reka bentuk dan pembuatan komponen pengimejan digital untuk mesin penglihatan. Pengesan imej, kamera, kamera pintar, penangkap bingkai, perisian dan penyelesaian penglihatan kami digunakan dalam ribuan sistem pemeriksaan automatik di seluruh dunia dan merentasi berbilang industri termasuk automatif, elektronik, pemeriksaan, paparan panel rata, pengimejan perubatan, semikonduktor, pembungkusan dan pembuatan secara umum. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati www.teledynedalsa.com/imaging.

Teledyne DALSA ialah peneraju teknologi antarabangsa dalam pengesanan, pengimejan dan pemfabrikatan semikonduktor khusus. Penyelesaian pengesanan imej kami merangkumi spektrum daripada inframerah boleh dilihat hingga ke X-ray, faundri MEMS kami telah menerima reputasi bertaraf dunia. Sebagai tambahan, melalui subsidiari Teledyne Optech dan Teledyne Caris, kami memberikan tinjauan 3D lanjutan dan sistem maklumat geospatial. Teledyne DALSA mempunyai lebih kurang 1400 pekerja di serata dunia dan mempunyai ibu pejabat di Waterloo, Kanada. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati www.teledynedalsa.com.

Semua tanda dagangan adalah didaftarkan oleh syarikat masing-masing.
Teledyne DALSA berhak untuk membuat sebarang perubahan pada bila-bila masa tanpa notis.

Hubungan Media:
Maria Doyle
Red Javelin Communications Inc
Tel: 781-964-3536
E-mel: maria@redjavelin.com

Hubungan Pemasaran: Sales.americas@teledynedalsa.com

Foto yang disertakan dengan pengumuman ini boleh didapati di http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/6e477e62-62b0-4e23-86de-40958f87f59e