Christiane Vejlø valgt ind i bestyrelsen

Selskabsmeddelelse Nr. 16/2018
København, 17. december 2018

Christiane Vejlø valgt ind i bestyrelsen

Mandag den 17. december 2018 kl. 13.00 blev der afholdt ekstraordinær generalforsamling i Conferize A/S med følgende dagsorden:

1. Valg af Christiane Vejlø til bestyrelsen
2. Bemyndigelse af generalforsamlingens dirigent

ad punkt 1.
Christiane Vejlø blev valgt ind i bestyrelsen.

ad punkt 2.
Generalforsamlingen bemyndigede generalforsamlingens dirigent til at anmelde det besluttede til registrering hos Erhvervsstyrelsen.

Om Conferize
Conferize er en digital platform for arrangører og deltagere af events. Alt for mange events og konferencer er i dag planlagt og realiseret efter en skabelon fra dengang verden stadig var analog. Det betyder, at deltagerne får for lidt udbytte i forhold til networking, vidensdeling og deltagelse. Arrangørerne slås desuden med gammeldags og ufuldstændige produkter, der resulterer i en dårlig oplevelse for deltagerne.

Dette problem løser Conferize ved at tilbyde en samlet løsning, der gør det nemt for arrangøren og skaber større værdig for deltagerne – før, under og efter eventet. Samtidig forbinder Conferize brugere og indhold fra events i et globalt netværk, der skaber overblik i en ellers fragmenteret eventindustri. Conferize er anvendt af tusindvis af events i over 140 lande og har siden 2014 været officiel partner til TEDx.

Cvr. nr. 34472742 | invest.conferize.com

Certified Adviser
Selskabets Certified Adviser er BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab (CVR-nr. 20222670), Gert Mortensen, Havneholmen 29, DK-1561 København V, tlf. +45 39 15 52 00.

Investorkontakt
Søren Dalsgaard Hansen, CFO i Conferize A/S, +45 31 21 17 26  //  ir@conferize.com

Vedhæftet fil

Selskabsmeddelelse 16 2018 - Conferize resultat xGF