Pöyry Oyj: Pöyry Oyj hakee osakkeidensa poistamista pörssilistalta

Pöyry Oyj   Pörssitiedote 17.4.2019 klo 12:30

Tätä pörssitiedotetta ei saa julkaista tai muutoin levittää kokonaan tai osittain, suoraan tai välillisesti Australiassa, Kanadassa, Hongkongissa, Japanissa, Uudessa-Seelannissa tai Etelä-Afrikassa tai näihin maihin tai millään sellaisella alueella tai mihinkään sellaiselle alueelle, jossa ostotarjous olisi soveltuvan lain vastainen.

Pöyry Oyj hakee osakkeidensa poistamista pörssilistalta

Pöyry Oyj:n ("Pöyry") hallitus on päättänyt hakea kaupankäynnin lopettamista Pöyryn osakkeilla ja osakkeiden poistamista Nasdaq Helsinki Oy:n pörssilistalta. Kaupankäynnin lopettamisen ja osakkeiden poistamisen pörssilistalta on tarkoitus tapahtua mahdollisimman pian sen jälkeen, kun ÅF Pöyry AB (publ) on saanut omistusoikeuden kaikkiin Pöyryn liikkeeseen laskettuihin ja ulkona oleviin osakkeisiin osakeyhtiölain 18 luvun 6 §:n mukaisesti.

Hakemus kaupankäynnin lopettamiseksi Pöyryn osakkeilla ja osakkeiden poistamiseksi pörssilistalta jätetään Nasdaq Helsinki Oy:n listauskomitealle tänään.

PÖYRY OYJ

Lisätietoja: