Mode Med Falinas.com Til At Forbedre Din Skønhed

Aalborg, Danmark, May 22, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- Falinas.com skønhed giver overkommelige mode løsninger og tilbyder overkommelige og budgetvenlige mode løsninger til mennesker, der leder efter alsidige mode valg og stilarter. Falinas.com rabatkode  og månedlig abonnementskasse tilbyder nemme medlemskabsplaner og en personlig plan for at imødekomme individuelle behov. I modsætning til andre modemuligheder ønsker Falinas at deres abonnenter får muligheden at vælge tøj og mode-udsigter baseret på deres valg og præferencer.

Falinsas.com Tjenester
Tjenesten begynder med at bede medlemmerne om at udfylde en tilmeldingsformular. Under denne proces får medlemmet adgang til Stil Profil-indstillingen for deres konto. Stilprofilen er det sted, hvor medlemmerne kan opgive deres personlige valg. Siden gemmer oplysningerne og bruger den til at levere en brugerdefineret samling af modemuligheder hver måned. Leveringen omfatter op til 10 stk. tøj og sko. Medlemmerne får en eksklusiv rabat på op til 50% på købsprisen, og abonnenten kan vælge den måde, de ønsker og udnytte deres månedlige kredit til at købe varerne.
Efter færdiggørelsen og bekræftelse af udvælgelsen sender virksomheden varen, og medlemmerne får fingrene i modekasser eksklusivt tilpasset til deres specifikationer. Hvis der er spørgsmål vedrørende forsendelsen eller andre detaljer, er kundeservicen på Falinas.com e-mail altid tilgængelig til at svare på henvendelser.

Fire forskellige niveauer er specifikke til kreditsystemet, og hvert niveau tilbyder et forskelligt sæt fordele til abonnenten. Medlemsprisen er mellem €8,90 og €39,90. Abonnementsgebyret betales senest den første i hver måned. Medlemmerne har mulighed for at annullere eller skifte deres abonnement til andre niveauer til enhver tid. top niveau abonnementet tilbyder dog flere fordele og besparelser til medlemmerne. Personer, der tager topniveauabonnementet, modtager yderligere 30 kreditter hver måned for at beholde medlemskabet, herunder 30% rabatkode på tillægskreditter, der virker i butikken. En anden fordel for højniveau abonnenter er, at de får gratis forsendelsestilbud og kan holde pause i en måned at springe udgifter over for en periode.

Falinas.com Lytter til køberne!

Tøj tjenestens formål var at give købere overkommeligt modetøj og tilbehør til deres dør. Men virksomheden tog ideen om et regelmæssigt abonnement og markedsføring til et nyt niveau med deres innovative abonnementskasser, der giver abonnenten mulighed for at vælge deres modetyper og gør det muligt for abonnenten at tilpasse deres valg hver måned. Da abonnenten er den, der håndplukkede og skræddersyede deres valg, leverer Falinas en modekasse, der sikrer, at alle dine valg er i pakken tilfredsstillende.

Få mere at vide om Falinas

Virksomheden er en online månedlig abonnementstjeneste, der opererer fra Danmark og giver folk mulighed for at abonnere på personlig, stilfuld og overkommelig mode. De tilbyder alt det nyeste mode og har en overkommelig pris strategi ved at have niveaudelte medlemskabs programmer, der giver kunderne mulighed for at abonnere i henhold til deres behov og budget.

Med beklædningsordrer baseret på valg, betydelige prisreduktioner for den nyeste mode og muligheden for at købe ekstra kreditter efter behov, giver Falinas en behagelig og lommevenlig indkøbsaktivitet hver måned og til alle tider, indtil du holder dit abonnement intakt. Som abonnent giver muligheden for at skifte til forskellige plan niveauer køberen mulighed for at opgradere abonnementet til enhver tid og for at få flere højniveaufordele og eksklusive tilbud til premium medlemmer.

For Falinas.com kontaktoplysninger, besøg den officielle hjemmeside https://falinas.com

Contact Data