Wildflower Ditampilkan dalam Penerbitan NetworkNewsWire Menyerlahkan Peningkatan Liputan Media untuk Produk CBD


NEW YORK, May 28, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- via NetworkWire — Wildflower Brands Inc. (CSE: SUN) (OTCQB: WLDFF) hari ini mengumumkan penampilannya dalam editorial yang diterbitkan oleh NetworkNewsWire ("NNW"), sebuah syarikat berita kewangan dan penerbitan segenap aspek untuk entiti swasta dan awam.

Untuk melihat penerbitan penuh, bertajuk “Perhatian Selebriti Menyebabkan Peningkatan Profil Akhbar CBD,” lawati: http://nnw.fm/Zz6o5

Beberapa bulan baru-baru ini, CBD telah mendapat perhatian media lebih daripada sebelum ini. Sebatian semula jadi yang menenangkan, diperoleh daripada pokok hem dan kanabis tetapi tanpa sifat psikoaktif THC, telah menarik perhatian merentas internet, media cetak dan siaran. Bahan yang kurang mendapat perhatian beberapa tahun sebelum ini kini berkembang menjadi subjek perhatian arus perdana yang popular.

Salah satu jenama yang telah mendapat manfaat daripada perhatian media yang tinggi ini ialah Wildflower Brands Inc. (CSE:SUN) (OTCQB:WLDFF), pencipta produk kesihatan dan kesejahteraan. Beribu pejabat di Vancouver, British Columbia, Wildflower telah meluaskan capaiannya keluar dari Kanada dan masuk ke dalam Amerika Syarikat kerana Amerika Utara lebih menerima produk CBD. Syarikat ini memfokuskan membina jenama berdasarkan produk berasaskan tumbuhan, yang menarik bagi golongan yang mahukan cara semula jadi untuk bersantai dan menjadi sihat.

Perihal Wildflower Brands

Wildflower Brands ialah syarikat yang beribu pejabat di Vancouver yang menghasilkan jenama dengan reputasi tinggi dan produk berkualiti yang menggabungkan kesan sinergistik tumbuhan dan ekstraknya. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati tapak web syarikat di www.WildflowerBrands.co.

Perihal NetworkNewsWire

NetworkNewsWire (NNW) ialah syarikat berita kewangan dan pengedaran kandungan yang menyediakan (1) akses kepada rangkaian perkhidmatan talian menerusi NetworkWire untuk mencapai semua pasaran, industri dan demografik sasaran dengan cara yang paling efektif, (2) pengedaran artikel dan editorial kepada 5,000+ saluran berita, (3) perkhidmatan siaran akhbar dipertingkatkan untuk memastikan impak maksimum, (4) pengedaran media sosial menerusi Investor Brand Network (IBN) kepada lebih kurang 2 juta pengikut, (5) kumpulan penuh penyelesaian komunikasi korporat dan (6) penyelesaian liputan berita yang lengkap dengan NNW Prime. Sebagai organisasi berbilang aspek dengan pasukan ekstensif wartawan dan penulis, NNW berada di kedudukan yang unik dan terbaik untuk memenuhi keperluan syarikat swasta dan awam yang ingin mencapai pelabur, pengguna, wartawan dan orang awam dalam skala yang besar. Dengan menapis maklumat yang sarat dalam pasaran hari ini, NNW memberi keterlihatan, pengecaman dan kesedaran jenama tanpa tandingan. NNW ialah tempat berita, kandungan dan maklumat bertemu. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila lawati https://www.NetworkNewsWire.com.

Sila lihat syarat penuh penggunaan dan penafian pada tapak web NetworkNewsWire yang boleh digunakan pada semua kandungan disediakan oleh NNW, sama ada diterbitkan atau diterbitkan semula: http://NNW.fm/Disclaimer.

Terima Isyarat SMS Segera daripada NetworkNewsWire

Hantar “STOCKS” ke 77948

Kenyataan Masa Hadapan

Siaran ini mengandungi kenyataan masa hadapan yang terkandung dalam takrifan Seksyen 27A Akta Sekuriti 1933, seperti yang dipinda dan Seksyen 21E Akta Pertukaran Sekuriti 1934, seperti yang dipinda. Semua kenyataan masa hadapan adalah tidak pasti kerana ia berasaskan jangkaan dan tanggapan semasa berkenaan peristiwa akan datang atau prestasi akan datang untuk syarikat. Pembaca dinasihatkan untuk tidak bergantung sepenuhnya pada kenyataan masa hadapan ini, yang hanya jangkaan dan hanya menyatakan maklumat pada tarikh yang tertera. Dalam penilaian kenyataan tersebut, bakal pelabur perlu menyemak dengan berhati-hati tentang pelbagai risiko dan ketidakpastian yang ditemui dalam siaran ini dan hal yang ditentukan dalam fail SEC syarikat. Risiko dan ketidakpastian ini boleh mengakibatkan hasil sebenar syarikat menjadi sangat berbeza daripada hasil yang ditunjukkan dalam kenyataan masa hadapan.

Komunikasi Korporat:

NetworkWire (NW)
New York, New York
www.NetworkNewsWire.com
212.418.1217 Pejabat
Editor@NetworkWire.com