Vista Global Memperkenalkan XO, Pasaran Penerbangan Persendirian Global


  • Permulaan dunia baharu, dengan tempahan segera dan akses seluruh dunia untuk semua pelanggan On Demand;  
  • Mempamerkan kepantasan perubahan yang kumpulan Vista Global bawa kepada industri;
  • Pelanggan akan dapat memilih pilihan keahlian digital terbaik, meminta penerbangan atau menempah tempat duduk – dengan serta-merta.

DUBAI, UAE, June 28, 2019 (GLOBE NEWSWIRE) -- Vista Global, kumpulan penerbangan persendirian yang diasaskan oleh Thomas Flohr mengumumkan penubuhan XO, pasaran digital global untuk penerbangan persendirian.

Pelancaran XO, powered by JetSmarter technology, menandakan permulaan dunia baharu untuk semua pelanggan penerbangan persendirian. Dihasilkan dengan menggabungkan kepakaran pengendali yang dipercayai dan mengutamakan pelanggan XOJET dengan kepantasan dan kemudahan teknologi yang dibangunkan oleh JetSmarter, jenama baharu ini akan menyediakan perkhidmatan ditingkatkan untuk perjalanan jet persendirian On Demand.

Dahulu, pelanggan penerbangan perniagaan perlu menavigasi industri yang rumit ini tanpa platform yang dipusatkan, kini mereka dapat terbang pada bila-bila masa, di mana-mana jua, dengan serta-merta melalui aplikasi XO atau dalam talian. Apabila permintaan bergerak ke arah penyelesaian digital, pelanggan akan dapat:

  • Memilih pilihan keahlian terbaik untuk memenuhi keperluan perjalanan mereka – daripada penumpang berkala sehinggalah mereka yang melakukan perjalanan lebih kerap, XO menawarkan lebih banyak kefleksibelan berbanding sebelum ini.
  • Meminta penerbangan melalui platform penerbangan persendirian maju XO – menyediakan akses carter On Demand kepada 1500 jet persendirian secara global dan meliputi spektrum penuh bagi kelas kabin.
  • Menempah tempat duduk pada penerbangan kongsi sedia ada di seluruh dunia.
  • Menikmati pengalaman yang lancar dengan Aviation Advisors khas yang bekerja dengan tekun bagi pihak mereka.             

Ahli XOJET dan JetSmarter sedia ada akan memiliki akses kepada kecemerlangan operasi di seluruh dunia Vista Global dan pilihan untuk bertukar kepada manfaat keahlian yang ditingkatkan, termasuklah ganjaran tambahan untuk pelanggan setia.

Pelancaran pasaran baharu ini mempamerkan kepantasan perubahan dan pelbagai penyelesaian menyeluruh yang Vista Global bawa kepada pasaran penerbangan perniagaan. Dengan VistaJet dan XO, kumpulan ini dapat memberikan perkhidmatan kepada keseluruhan spektrum pelanggan penerbangan perniagaan.

Pengasas dan Pengerusi Vista Global, Thomas Flohr, berkata: “Pada bulan pertama selepas melengkapkan pemerolehan JetSmarter untuk teknologi inovatifnya, kami telah bekerja tanpa henti untuk mewujudkan syarikat baharu, jenama baharu dan produk baharu demi memenuhi visi kami untuk melayani setiap pelanggan dalam pasaran penerbangan perniagaan. XO, powered by JetSmarter technology, adalah serba lengkap untuk menangani pasaran global penerbangan perniagaan On Demand yang bernilai $11B setiap tahun, serta pasaran baharu pelanggan yang menaik taraf daripada kelas Pertama dan Perniagaan. Kami sedia untuk melancarkannya dan memperkenalkan rangkaian penyelesaian XO kami kepada pasaran.”

Vista Global diasaskan pada tahun 2018 untuk menjadi pembekal utama penyelesaian ringan aset dalam penerbangan persendirian. Pada tahun 2018 sahaja, Vista Global telah mengaturkan 115,000 penumpang untuk terbang pada lebih 70,000 penerbangan pada armada sebanyak 116 pesawat yang dimilikinya dan rangkaian rakan kongsinya. Pesawat Vista Global juga akan tersedia pada platform XO, dengan pengangkutan global dikendalikan oleh VistaJet Ltd dan armada A.S dikendalikan oleh pengendali rakan kongsinya, termasuklah XOJET Aviation, membenarkan kumpulan untuk memaksimumkan penggunaan dan memberikan nilai yang lebih tinggi kepada pelanggan berbanding kos pemilikan penuh dan kecil tradisional.

Tentang XO, powered by JetSmarter technology

XO, powered by JetSmarter technology, ialah pasaran digital global pertama untuk penerbangan persendirian. Platform dipusatkan ini menggabungkan kepakaran pengendali yang dipercayai dan mengutamakan pelanggan XOJET dengan kepantasan dan kemudahan teknologi yang pada asalnya dibangunkan oleh JetSmarter.

Semua pelanggan penerbangan persendirian boleh meminta penerbangan atau menempah tempat duduk pada aplikasi XO atau dalam talian, dengan akses kepada ribuan jet peribadi merentasi semua kategori, daripada pesawat ringan, bersaiz sederhana, bersaiz sederhana besar sehinggalah jarak jauh. Ahli XO juga boleh memanfaatkan harga keutamaan dan akses terjamin, serta menerima bantuan 24/7 daripada Aviation Advisors XO.

XO, powered by JetSmarter technology, ialah sebahagian daripada Vista Global Holding, kumpulan penerbangan persendirian yang diasaskan oleh Thomas Flohr untuk menjadi pembekal utama seluruh dunia dalam perkhidmatan penerbangan perniagaan. Vista Global menyepadukan portfolio unik jenama yang menawarkan penyelesaian penerbangan yang ringan aset untuk melayani setiap pelanggan penerbangan persendirian.

Untuk maklumat lanjut, lawati flyXO.com

Tentang Vista Global Holding
Vista Global Holding menyediakan perkhidmatan penerbangan perniagaan di seluruh dunia. Kumpulan global yang beribu pejabat di DIFC Dubai, Vista Global menyepadukan portfolio unik syarikat yang menawarkan perkhidmatan ringan aset untuk merangkumi semua aspek utama penerbangan perniagaan: liputan penerbangan global terjamin dan On Demand; penyewaan dan pembiayaan pesawat; serta teknologi penerbangan yang canggih.

Misi kumpulan adalah untuk menerajui perubahan bagi memberi pelanggan perkhidmatan penerbangan paling maju dan bernilai terbaik, pada bila-bila masa, di mana-mana jua di seluruh dunia. Pengetahuan dan pemahaman Vista Global tentang semua aspek industri menyampaikan tawaran akhir-ke-akhir dan teknologi kepada mana-mana pelanggan penerbangan perniagaan, melalui VistaJet dan perkhidmatan berjenama XO.

Vista Global tidak memiliki atau mengendalikan mana-mana pesawat. Semua penerbangan dilakukan oleh EASA yang berlesen dengan FAA/berdaftar dengan DOT atau pesawat pengangkut udara terus kumpulan Vista Global dan/atau pengendali rakan kongsi yang disahkan A.S. Vista Global Holding memegang kepentingan bukan kawalan minoriti dalam XOJET Aviation LLC.

Untuk maklumat lanjut, lawati vistaglobal.com

Foto yang disertakan dengan pengumuman ini tersedia di:
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/cc441853-03c0-4224-b5d2-bf44f741cd64 

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/0b85e0a4-976e-4db9-95dd-0a85544a749d 

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/8454403c-da4c-4a15-9522-a1446254a4d1 

https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/d2b51e52-f223-4ad2-b17b-6f93748b7d60


            

Contact Data