NEO INDUSTRIAL OYJ, KAAPELITEOLLISUUTEEN INVESTOIVA YRITYS, AIKOO LASKEA LIIKKEELLE 10-15 MILJOONAN "GREEN BOND" -JOUKKOVELKAKIRJALAINAN

NEO INDUSTRIAL OYJ      PÖRSSITIEDOTE               11.11.2019 KLO 11:00

Neo Industrial Oyj ja sen konserniyhtiö Reka Kaapeli Oy (”konserni”) järjestävät sijoittajatapaamisia Euroopassa liittyen 10-15 miljoonan euron "Green Bond" -joukkovelkakirjalainan liikkeelle laskemiseksi. Konserni on nimittänyt STX Fixed Income (Amsterdam) järjestämään sijoittajatapaamiset. Markkinaolosuhteista riippuen 10-15 miljoonan euron "Green Bond" -joukkovelkakirjalainan liikkeelle lasku saattaa seurata myöhemmin.

Hyvinkäällä, 11. marraskuuta 2019

Neo Industrial Oyj
Jukka Poutanen

LISÄTIETOJA:
Jukka Poutanen, toimitusjohtaja, puh. 040 833 9007
Markku E. Rentto, hallituksen puheenjohtaja, puh. 040 500 1858

www.neoindustrial.fi

Neo Industrial Oyj:n strategiana on investoida pääasiassa teollista liiketoimintaa harjoittaviin ja keskenään synergiaetuja tarjoaviin yrityksiin. Yhtiön tavoitteena on kehittää ostettuja yrityksiä aktiivisella omistajuudella ja luoda niihin lisää arvoa. Tuottoa sijoitukselle syntyy osinkona ja arvonnousuna. Neo Industrialin B-osake noteerataan NASDAQ Helsingin päämarkkinalla. Neo Industrialin teollisena toimialana on kaapeliteollisuus.