Aktia Pankki valitsi SSH.COM:in PrivX®:n kriittisten yhteyksien pääsynhallintaan

PrivX tarjoaa sekä työntekijöille että ulkoisille toimijoille kätevän ja turvallisen pääsyn yritysten kriittisiin IT-järjestelmiin

Helsinki – 25.3.2020 – Aktia Pankki on valinnut SSH.COM:in ketterän ja modernin PrivX-ratkaisun turvaamaan pääsynhallintaa pankin kriittiseen infrastruktuuriin ja tietoon.

Pankin tärkein käyttökohde on helpon ja turvallisen pääsyn tarjoaminen heidän järjestelmiinsä ulkoisille IT-konsulteille ja IT-tukihenkilöille. Asiakkaan aiempi perinteinen Privileged Access Management -ratkaisu (PAM) oli liian vaikeakäyttöinen ja se paljasti liian suuren osan sisäisestä verkosta kolmansille osapuolille täyttääkseen asiakkaan tiukat turvallisuusvaatimukset.

”PrivX:n avulla asiakas voi tehostaa ulkoisten asiantuntijoiden työtä ja parantaa turvallisuutta. PrivX ehkäisee laajennettujen käyttöoikeuksien väärinkäyttöä ja pienentää hyökkäyspintoja. PrivX:n monitorointi- ja tallennusominaisuuksien ansiosta asiakas tietää tarkalleen kuka käytti mitä tietoa tai palvelua ja milloin”, sanoo SSH.COM:in toimitusjohtaja Teemu Tunkelo. ”Asiakas huomasi, että heidän perinteinen PAM-järjestelmänsä ei selvinnyt näistä vaatimuksista ja he valitsivat tiukan testauksen jälkeen PrivX:n ratkaisukseen.”

PrivX on ketterä, helppokäyttöinen ja nopeasti asennettava pääsynhallintaratkaisu laajennettujen käyttöoikeuksien hallintaan konesali-, pilvi- ja hybridiympäristöissä. PrivX:n avulla asiakkaat voivat joustavasti tarjota ja hallita pääsyä palvelimiin, verkkolaitteisiin ja kriittiseen infrastruktuuriin käyttäjien roolien ja käyttötarpeiden perusteella. PrivX tarjoaa ainutlaatuisia toimintoja, jotka perinteisiin tai itse kehitettyihin työkaluihin verrattuna parantavat tietoturvaa ja myös lisäävät liiketoiminnan tehokkuutta ja pienentävät pääsynhallinnan toteutus- ja käyttökustannuksia.

Asiakkaat maailmanlaajuisesti käyttävät PrivX:ää lukuisissa käyttötapauksissa kuten pilvi- ja DevOps-käytäntöjen turvaamisessa, ulkoisten yhteistyökumppanien pääsynhallinnassa ja pääsynhallinnan automatisoimisessa.

Lisätietoa PrivX-ratkaisusta saat sivuiltamme: https://www.ssh.com/products/privx

Lisätietoja SSH.COM:ista
SSH.COM auttaa yrityksiä hallitsemaan ja turvaamaan digitaalista ydintään – kriittistä dataa, sovelluksia ja pal­veluita. Yli 3000 asiakkaamme joukossa on 40% Fortune 500 -yrityksistä, monet maailman johtavista rahoitusalojen yrityksistä ja johtavia yrityksiä monilta muilta toimi­aloilta. Autamme asiakkaitamme menes­ty­mään pilviaikakaudella tarjoamalla kitkattomia pääsynhallintaratkaisuja, jotka minimoivat pääsyoikeuksiin liittyvät riskit. SSH.COM myy sovelluksiaan maailmanlaajuisesti verkossa, toimipisteiden kautta sekä kat­tavan myynti­partneri­verkoston avulla. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.

Lisätietoja:
Jussi Mononen