Privanet Group Oyj: Täydennys 14.5.2020 julkaistuun yhtiötiedotteeseen

YHTIÖTIEDOTE
14.05.2020 kello 11.15

Privanet Group Oyj: Täydennys 14.5.2020 julkaistuun yhtiötiedotteeseen

Privanet Group Oyj kertoi aiemmin tänään julkaistulla yhtiötiedotteella ostavansa Northern Star Partners Oy:n osakekannan. Kaupan lopullinen voimaantulo, jonka arvioidaan tapahtuvan kolmannella vuosineljänneksellä, vaatii vielä Finanssivalvonnan hyväksynnän osakekannan hankkimiselle.

Privanet toteaa täydennyksenä aiemmin julkaistuun tiedotteeseen, että yrityskaupan syynä on ollut hankkia Northern Star Partnersilla oleva toimilupa omaisuudenhoitoon, jota Privanet-konsernin yhtiöillä ei aiemmin ole ollut. Ostettavan yhtiön mukana ei siirry henkilökuntaa tai olennaisia vastuita. Yrityskaupan vaikutukset Privanetin toimintaan ja taloudelliseen asemaan ovat riippuvaisia siitä, miten varainhoitoliiketoiminta käynnistyy Privanet-konsernissa.

Käteisvastikkeena maksettava kokonaiskauppahinta on osittain riippuvainen kaupan lopullisena toteutushetkenä vallitsevista olosuhteista, mutta sen arvioidaan olevan noin 330 000 euroa.

Lisätietoja:
Privanet Group Oyj
Riku Lindström, toimitusjohtaja
riku.lindstrom@privanet.fi

Privanet Group Oyj:n Hyväksyttynä Neuvonantajana toimii Valkia Advisors Oy, puh. +358 (0)50 368 6866

Privanet Group lyhyesti
Privanet Group Oyj on suomalainen sijoituspalvelukonsernin emoyhtiö. Konsernin tytäryhtiö Privanet Securities Oy harjoittaa sijoituspalveluyrityksen toimiluvan mukaista liiketoimintaa keskittyen Suomen johtavan listaamattomien arvopapereiden jälkimarkkinan ylläpitämiseen sekä erinäisiin rahoitusjärjestelyihin. Privanet Groupin toiminnan tarkoituksena on saattaa yhteen suomalaiset rahoitusta tarvitsevat yritykset ja sijoittajat. Yhtiön asiakkaita ovat yksityishenkilöt, yhteisöt sekä institutionaaliset sijoittajat. www.privanet.fi, www.privanetgroup.fi

NASDAQ Helsinki Oy
www.privanetgroup.fi