MUUTOKSIA SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N JOHTORYHMÄÄN

SSH Communications Security Oyj, pörssitiedote, 28. toukokuuta 2020 klo 09.30

MUUTOKSIA SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N JOHTORYHMÄÄN

SSH Communications Security Oyj tekee muutoksia johtoryhmäänsä. Uuden johtoryhmän muodostavat:

• Teemu Tunkelo, toimitusjohtaja (Chief Executive Officer)
  • Niklas Nordström, talousjohtaja (Chief Financial Officer)
  • Jussi Mononen, kaupallinen johtaja (Chief Commercial Officer)

“Uusi, pienempi johtoryhmä on ketterämpi ja pystyy tekemään selkeämpiä ja nopeampia päätöksiä, mikä on tarpeen SSH:n kasvun ja menestyksen varmistamiseksi”, sanoi SSH Communications Security Oyj:n toimitusjohtaja Teemu Tunkelo. ”Tämä on ensimmäinen askel polullamme kohti matalampaa ja ketterämpää organisaatiota, jossa vastuut ovat selkeämmät ja joka pystyy toteuttamaan strategiaamme tehokkaammin.”

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ

Teemu Tunkelo

Lisätiedot:
Teemu Tunkelo, toimitusjohtaja, puh. +358 40 5499605
Niklas Nordström, talousjohtaja, puh. +358 50 5410543

Jakelu:
www.ssh.com

SSH Communications Security Oyj
SSH.COM auttaa yrityksiä hallitsemaan ja turvaamaan digitaalista ydintään – kriittistä dataa, sovelluksia ja pal­veluita. Yli 3000 asiakkaamme joukossa on 40% Fortune 500 -yrityksistä, monet maailman johtavista rahoitusalojen yrityksistä ja johtavia yrityksiä monilta muilta toimi­aloilta. Autamme asiakkaitamme menes­ty­mään pilviaikakaudella tarjoamalla kitkattomia pääsynhallintaratkaisuja, jotka minimoivat pääsyoikeuksiin liittyvät riskit. SSH.COM myy sovelluksiaan maailmanlaajuisesti verkossa, toimipisteiden kautta sekä kat­tavan myynti­partneri­verkoston avulla. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.