Forløb af ekstraordinær generalforsamling 24. juni 2020 for medlemmerne i afdeling Danmark KL i Investeringsforeningen C WorldWide

Nasdaq Copenhagen A/S                                                                                               24. juni 2020
Nikolaj Plads 6
1007 København K

Dagsordenens pkt. 1) Fusion af afdeling Danmark KL og Globale Aktier KL
Bestyrelsen fremsatte forslag om fusion af afdeling Danmark KL og afdeling Globale Aktier KL med førstnævnte afdeling som den ophørende afdeling og sidstnævnte afdeling som den fortsættende afdeling.

Dagsordenens pkt. 2) Vedtægtsændringer
Bestyrelsen fremsatte forslag om konsekvensrettelser af foreningens vedtægter som følge af fusionsforslaget.

Dagsordenens pkt. 3) Bemyndigelse
Bestyrelsen fremsatte forslag om bemyndigelse til at foretage de ændringer, som er nødvendige til registrering, eller som måtte blive krævet af Finanstilsynet i forbindelse med fusionens eller vedtægternes godkendelse.

Alle ovennævnte forslag blev vedtaget med to tredjedele såvel af de stemmer, som blev afgivet, som af den del af formuen, som var repræsenteret på generalforsamlingen. Fusionen mellem afdeling Danmark KL og Globale Aktier KL og de afledte vedtægtsændringer er betinget af Finanstilsynets efterfølgende godkendelse.

Investeringsforeningen C WorldWide

Henrik Brandt