Anugerah Stevie® Mengumumkan Pemenang dalam International Business Awards® Tahunan Ke-17 dari Seluruh Dunia

Perniagaan Diberikan Penghormatan untuk Pencapaian di Tengah-tengah COVID-19


FAIRFAX, Va., Sept. 10, 2020 (GLOBE NEWSWIRE) -- organisasi dan eksekutif yang berprestasi tinggi di seluruh dunia telah diiktiraf sebagai pemenang Anugerah Stevie® Emas, Perak, dan Gangsa dalam The International Business Awards® Tahunan Ke-17, satu-satunya program anugerah perniagaan antarabangsa dan yang menyeluruh di dunia.

Pemenang dipilih daripada lebih daripada 3,800 pencalonan yang diserahkan oleh organisasi di lebih daripada 60 negara.

Lebih daripada 250 eksekutif di seluruh dunia mengambil bahagian pada 13 juri untuk menentukan pemenang Stevie.

Pemenang teratas bagi Stevie Emas, Perak, dan Gangsa secara keseluruhan ialah Yapı Kredi Bank dari Turki dengan 20 anugerah.  Pemenang berbilang anugerah lain yang wajar dinyatakan ialah LLYC (18), Ooredoo Group (16), Thai Life Insurance (14), PJ Lhuillier, Inc (13), Jeunesse Global (12), Makers Nutrition (12), Melco Resorts & Entertainment (10), dan Türkiye İş Bankası (10).

LLYC, firma perundingan perhubungan awam dan hal ehwal awam yang beribu pejabat di Madrid, Sepanyol memenangi sembilan Anugerah Stevie Emas, lebih daripada mana-mana organisasi dalam pertandingan ini.

Semua organisasi di seluruh dunia layak untuk bersaing dalam IBA, dan boleh menyerahkan penyertaan dalam pelbagai kategori untuk pencapaian dalam pengurusan, anugerah pemasaran, hubungan awam, perkhidmatan pelanggan, sumber manusia, produk baharu, teknologi, laman web, aplikasi, acara dan banyak lagi. 

Pertandingan tahun ini menampilkan pelbagai kategori Respons COVID-19 yang percuma untuk disertai untuk mengiktiraf sumbangan organisasi dan individu.  Pemenang Stevie dalam kategori ini merangkumi antara lainnya, Better2Know, CareAline Products, Diagnostic Robotics, Facebook India, Howard University, HP Inc., IBM, Mater, Multifly KFT., NCR Corporation, Shift3 Technologies, dan Trinity Services.

Senarai lengkap semua pemenang Anugerah Stevie Emas, Perak dan Gangsa 2020 mengikut kategori tersedia di www.StevieAwards.com/IBA.

Anugerah akan disampaikan semasa upacara anugerah maya pada Selasa, 1 Disember.

Perihal Anugerah Stevie®
Anugerah Stevie diberikan dalam lapan program: Anugerah Stevie Asia Pasifik, Anugerah Stevie Jerman, Anugerah Stevie Timur Tengah, American Business Awards®, The International Business Awards®, Anugerah Stevie untuk Majikan Hebat, Anugerah Stevie untuk Wanita dalam Perniagaan dan Anugerah Stevie untuk Jualan & Perkhidmatan Pelanggan . Pertandingan Anugerah Stevie menerima lebih daripada 12,000 penyertaan setiap tahun daripada organisasi di lebih daripada 70 buah negara. Memberikan penghormatan kepada organisasi pelbagai jenis dan saiz dan warga di belakangnya, Stevies mengiktiraf prestasi cemerlang di tempat kerja di seluruh dunia. Ketahui lebih lanjut tentang Anugerah Stevie di http://www.StevieAwards.com.

Orang Hubungan
Nina Moore
Nina@StevieAwards.com

Foto yang disertakan dengan pengumuman ini boleh didapati di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/f0d8b048-b6f7-4ee6-a0c0-046eb93478c7