HOYLU AB: HOYLU MOTTAGER ÄNNU EN ORDER FRÅN PARTNER I RYSSLAND

Stockholm, Sverige den 18 januari 2021 – Hoylu, ledande inom visuella samarbetslösningar tillkännagav idag att man mottagit ytterligare en order från Polymedia, (https://polymediatech.com/), en framstående integrerare, mjukvaruutvecklare och även Hoylus samarbetspartner på den ryska marknaden. Företaget samlar samman kontor i 11 olika städer i Ryssland och CIS samt har ett återförsäljarnätverk med fler än 700 partners över hela Ryssland.

Ordervärdet på den nya ordern uppgår till 160 000 kronor och inkluderar mjukvarulicenser (https://www.hoylu.com/hoylu-enterprise/) (50 000 kronor i ARR årligen återkommande intäkter) och HoyluWalls. (https://www.hoylu.com/hoyluwall/).

För mer information, vänligen kontakta:
Stein Revelsby, VD på Hoylu +1 213 440 2499 E-post: sr@hoylu.com

Karl Wiersholm, CFO på Hoylu +1 425 829 2316 E-post: kw@hoylu.com

Om Hoylu

Hoylus uppdrag är att göra distansarbete och informationsdelning enkelt. Hoylus Connected Workspaces™ hjälper företagsklienter att hantera sina aktiviteter, visualisera arbetet och motivera personer till att prestera sitt bästa genom att undvika missförstånd och säkra framgångar.

För mer information: www.hoylu.com
Testa Hoylu gratis : https://www.hoylu.com/signup/

Ticker symbol: Hoylu

Marketplace: Nasdaq First North Growth Market