Sponda on nimittänyt uuden operatiivisen johtajan ja talousjohtajan

Sponda Oy                                                Lehdistötiedote                                          19.1.2021 klo 10:00

Sponda on nimittänyt uuden operatiivisen johtajan ja talousjohtajan

Sponda on nimittänyt Victor Perssonin operatiiviseksi johtajaksi (Chief Operating Officer) ja Janne Tallqvistin talousjohtajaksi (Chief Financial Officer). Molemmat ovat myös yhtiön johtoryhmän jäseniä.

Operatiivisena johtajana 11.1.2021 aloittaneella Victor Perssonilla on vahva kokemus pohjoismaisesta kiinteistöalasta, erityisesti toimisto- ja liiketilasektorilta. Hän siirtyy uusiin työtehtäviinsä BlackRock-yhtiöstä, jossa hän vastasi pohjoismaisesta kiinteistöliiketoiminnasta. Aikaisemmin Victor on työskennellyt useassa eri roolissa myös Unibail-Rodamco-Westfield -yhtiössä vastaten muun muassa yhtiön transaktioista Pohjoismaissa.

Spondan taloushallinnossa aikaisemmin Senior Vice President, Finance -roolissa toiminut Janne Tallqvist aloitti talousjohtajan tehtävässä joulukuun lopulla 2020. Hänellä on yli 10 vuoden kokemus kiinteistöalasta, ja ennen Spondaa hän työskenteli Citycon Oyj:ssä Group Controllerina.

”Olen iloinen, että Spondan johtoryhmään on saatu lisää vahvaa osaamista ja ammattitaitoa Victorin ja Jannen nimitysten myötä. Heidän laaja kokemuksensa kiinteistöalalta Suomessa ja Pohjoismaissa tukee yhtiömme kehittämistä ja uudistuneen proaktiivisen ja asiakaslähtöisen strategiamme toteuttamista”, kertoo Spondan toimitusjohtaja Christian Hohenthal.

Sponda Oy

Lisätietoja:
Anita Riikonen, markkinointi- ja brändipäällikkö, puh. 040 833 3804, anita.riikonen@sponda.fi

Sponda Oy on Suomen johtava kiinteistösijoitusyhtiö, joka on erikoistunut toimitilakiinteistöjen omistamiseen, hallintaan, kehittämiseen ja vuokraamiseen Suomen suurimmissa kaupungeissa. Sponda luo aktiivisesti alan parhaita käytäntöjä asiakaslähtöisillä ratkaisuilla, korkealaatuisilla kiinteistöillä sekä toimimalla vastuullisesti ympäristön ja kaupunkikuvan kehittäjänä ja tukemalla asiakkaitaan. www.sponda.fi.