SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N HALLITUKSEN TOIMINTAKERTOMUS JA TILINPÄÄTÖS, SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ SEKÄ PALKITSEMISRAPORTTI VUODELTA 2020 JULKAISTU

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ:N HALLITUKSEN TOIMINTAKERTOMUS JA TILINPÄÄTÖS, SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ SEKÄ PALKITSEMISRAPORTTI VUODELTA 2020 ON JULKAISTU

SSH Communications Security Oyj on julkaissut hallituksen toimintakertomuksen, emoyhtiön ja konsernin tilinpäätöksen sekä tilintarkastuskertomuksen tänään 3.3.2021.

SSH on tänään julkaissut myös selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästään sekä palkitsemisraportin vuodelta 2020.

Kaikki yllämainitut dokumentit on liitetty tähän tiedotteeseen erillisinä PDF-tiedostoina ja ne ovat myös saatavilla SSH:n verkkosivuilla:

Vuoden 2020 vuosikertomus julkaistaan viikolla 10, kuten olemme aikaisemmin ilmoittaneet.

Helsingissä, 3.3.2020

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ

Niklas Nordström
Talousjohtaja

Lisätietoja:
Niklas Nordström, talousjohtaja, puh. +358 50 5410543

Jakelu:
www.ssh.com

SSH Communications Security
SSH.COM auttaa yrityksiä hallitsemaan ja turvaamaan digitaalista ydintään – kriittistä dataa, sovelluksia ja palveluita. Yli 3000 asiakkaamme joukossa on 40% Fortune 500 -yrityksistä, monet maailman johtavista rahoitusalojen yrityksistä ja johtavia yrityksiä monilta muilta toimi­aloilta. Autamme asiakkaitamme menestymään pilviaikakaudella tarjoamalla kitkattomia pääsynhallintaratkaisuja, jotka minimoivat pääsyoikeuksiin liittyvät riskit. SSH.COM myy sovelluksiaan maailmanlaajuisesti verkossa, toimipisteiden kautta sekä kattavan myynti­partneri­verkoston avulla. Yhtiön osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. Lisätietoja meistä löydät Internet-osoitteestamme www.ssh.com.

SSH_Tilinpäätös_ja_toimintakertomus_2020 SSH_Tilintarkastuskertomus_2020 SSH 2021_Selvitys Hallinto- ja Ohjausjärjestelmistä_final Palkitsemisraportti 2020_final