Sievi Capital Oyj:n vuosikertomus 2020 on julkaistu

Sievi Capital Oyj
Pörssitiedote 11.3.2021 klo 9.00

Sievi Capital Oyj:n vuosikertomus 2020 on julkaistu

Sievi Capital on tänään julkaissut vuoden 2020 vuosikertomuksen.  Sievi Capitalin vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen lisäksi toimitusjohtajan katsauksen sekä katsauksen kohdeyhtiöidemme toimintaan vuonna 2020.

Virallisen tilinpäätöksen ohella Sievi Capital julkaisee suomenkielisen tilinpäätöksen myös European Single Electronic Format (ESEF) -raportointivaatimusten mukaisena XHTML-tiedostona, joka sisältää päälaskelmien XBRL-merkinnät. Tilintarkastusyhteisö KPMG on antanut riippumattoman kohtuullisen varmuuden antavan varmennusraportin koskien Sievi Capital Oyj:n ESEF-tilinpäätöstä.

Suomenkielinen vuosikertomus sekä XHTML-tiedosto ovat saatavilla yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.sievicapital.fi/sijoittajat sekä tämän tiedotteen liitteinä.

SIEVI CAPITAL OYJ

LISÄTIETOJA:
toimitusjohtaja Päivi Marttila, puh. 0400 285 358

JAKELU:
www.sievicapital.fi

Sievi Capital on pörssilistattu (Nasdaq Helsinki) pääomasijoitusyhtiö, joka tekee sijoituksia pieniin ja keskisuuriin suomalaisiin yrityksiin. Sievi Capital on kohdeyritysten johdon ja kanssaomistajien kumppani, joka aktiivisena omistajana tukee kohdeyritysten kasvua, tuloksellisuutta ja arvon rakentamista.

Sievi_Capital_vuosikertomus_2020 743700F6CLX8JMYDEP21-2020-12-31_fin