INVESTORS HOUSEN VUODEN 2020 TILINPÄÄTÖS, HALLITUKSEN TOIMINTAKERTOMUS, SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ SEKÄ PALKITSEMISRAPORTTI ON JULKAISTU

Investors House Oyj

Julkaistavissa 29.3.2021 klo 16.50

Investors House Oyj:n vuoden 2020 tilinpäätös, hallituksen toimintakertomus, tilintarkastuskertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti on julkaistu tämän tiedotteen liitteinä. Ne ovat saatavilla myös yhtiön kotisivulla www.investorshouse.fi.

Toimitusjohtaja Petri Roininen:

’’Vuodessa 2020 uutta oli korona-taistelu sekä kiinteistökumppani -strategia, jota toteutettiin irtautumalla Ovarosta sekä valmistelemalla maaliskuussa 2021 toteutunutta Juhola-kauppaa. Vanhaa oli kuudennen kerran peräkkäin nousseet osingot ja vahva omavaraisuusaste.’’

Helsinki 29.3.2021

Investors House Oyj

Lisätiedot: Toimitusjohtaja Petri Roininen, puh 040 761 9669

Jakelu: Nasdaq Helsinki, Keskeiset tiedotusvälineet, www.investorshouse.fi

Liitteet: Tilinpäätös 2020, Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2020, Palkitsemisraportti 2020

Investors House luo omistaja-arvoa yhdistämällä osaamisensa kiinteistö- ja finanssimarkkinan koko arvoketjussa. Toimintamalli tarjoaa useita kasvu- ja ansaintamahdollisuuksia, minkä lisäksi yhtiö pystyy hyödyntämään tehokkaasti markkinoilla avautuvia mahdollisuuksia ja allokoimaan pääomia parhaaksi katsomallaan tavalla.

Investors House Oyj Tilinpäätös ja Toimintakertomus 2020 Investors House Oyj Selvitys hallinnointi ja ohjausjärjestelmästä 2020 Investors House Oyj Palkitsemisraportti 2020