Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 10 pykälän mukainen ilmoitus: Bolero Holdings SARL:n omistus Suomisessa on alittanut 5 prosenttia

Suominen Oyj pörssitiedote 16.4.2021 klo 16.30

Suominen Oyj on 16.4.2021 vastaanottanut Arvopaperimarkkinalain 9 luvun 5 ja 6 pykälän mukaisen ilmoituksen, jonka mukaan Bolero Holdings SARL:n omistus Suominen Oyj:ssä alittaa 5 % liputusrajan.

Liputusvelvollisen osuus:

% osakkeista ja äänistä (7.A:n yhteismäärä)% osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kautta (7.B:n yhteismäärä)Yhteenlaskettu %-osuus (7.A + 7.B)Kohdeyhtiön osakkeiden ja äänten kokonaismäärä
Osuus liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeenAlle 5 %n/aAlle 5 %58 259 219
Edellisessä liputusilmoituksessa
ilmoitettu
osuus (jos liputettu)
5,81 %n/a5,81 %

Tiedot omistus- ja ääniosuudesta liputusrajan saavuttamisen tai rikkoutumisen jälkeen:

A: Osakkeet ja äänet
Osakesarja/-lajiOsakkeiden ja äänten lukumääräOsakkeiden ja äänten %-osuus
 Suora (AML 9:5)Välillinen (AML 9:6 ja 9:7)Suora (AML 9:5)Välillinen (AML 9:6 ja 9:7)
FI0009010862Alle 5 %n/aAlle 5 %n/a
YHTEENSÄAlle 5 %Alle 5 %

Koko määräysvaltaketju, jonka kautta osakkeita, äänioikeuksia tai rahoitusvälineitä hallitaan:

Nimi%-osuus osakkeista ja äänistä %-osuus osakkeista ja äänistä rahoitusvälineiden kauttaOsakkeet, äänet
ja rahoitusvälineet
yhteensä
Peder Prahl0 %n/a0 %
Carey Trustee Limited0 %n/a0 %
Bolero Trust0 %n/a0 %
Gondelero Holdings Sarl0%n/a0 %

Bolero Holdings Sarl on ainoa yhteisö, joka omistaa Suominen Oyj:n osakkeita. Bolero Holdings Sarl on sataprosenttisesti Gondelero Holdings Sarl omistama. Gondolero Holdings Sarl on sataprosenttisesti Bolero Tustin omistama.

SUOMINEN OYJ

Lisätietoja: Emilia Peltola, viestintä- ja sijoittajasuhdejohtaja, Suominen Oyj, puh. 050 540 9747

Suominen valmistaa kuitukankaita rullatavarana pyyhintätuotteisiin sekä muihin sovelluksiin. Visiomme on olla edelläkävijä innovatiivisissa ja vastuullisissa kuitukankaissa. Suomisen kuitukankaista valmistetut lopputuotteet ovat läsnä ihmisten jokapäiväisessä elämässä ympäri maailmaa. Suomisen liikevaihto vuonna 2020 oli 458,9 milj. euroa ja työllistämme lähes 700 ammattilaista Euroopassa sekä Pohjois- ja Etelä-Amerikassa. Suomisen osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. Lue lisää: www.suominen.fi.

Jakelu:
www.suominen.fi