Dlaboratory Sweden AB (publ) deltar med investerarpresentation hos ProHearings 2021-09-16

Torsdag 16 september deltar Dlaboratory Sweden AB (publ) hos ProHearings, ger en investerarpresentation och svarar på frågor i en modererad frågestund efter presentationen.

Presentation och frågestund sänds live via länk på www.prohearings.com , där det även går att anmäla personligt deltagande på investerar mötet. Efteråt publiceras även video från vår presentation på Investor relations | dLab (dlaboratory.com)

Om Dlaboratory Sweden AB (publ) - https://dlaboratory.com

Dlaboratory Sweden AB (publ) är ett cleantechföretag som erbjuder en intelligent digital plattform som skapar förutsättningar för energisektorn att bidra till framtidens hållbara samhälle. Genom intelligent analys av elnätet och förutsättningar för datadrivna beslut, skapas möjligheter till ett moderniserat arbetssätt och ett mer motståndskraftigt elnät. dLabs kommersiella verksamhet startade 2015 och bolaget har sitt säte i Lund.

Bolagets aktie (DLAB) är föremål för handel på Nasdaq First North Growth Market. Certified Adviser är G&W Fondkommission, e-post: ca@gwkapital.se, telefon: 08-503 000 50.