Expereo Mencapai Cradlepoint 5G for Enterprise Branch Specialization


AMSTERDAM, Belanda, Oct. 27, 2021 (GLOBE NEWSWIRE) -- Pembekal perkhidmatan Internet Global, Pengoptimuman Akses Awan, SASE, akses Awan dan SD-WAN, Expereo, berbangga untuk mengumumkan hari ini bahawa mereka telah mencapai 5G for Enterprise Branch Specialization Cradlepoint, peneraju global dalam penyelesaian pinggir rangkaian LTE dan wayarles 5G yang disampaikan awan. 5G for Enterprise Branch Specialization mengenal pasti dan mengiktiraf organisasi rakan kerjasama yang merupakan peneraju dalam menempatkan dan menjual 5G Cradlepoint untuk penyelesaian perniagaan dengan memenuhi siri kriteria jualan, teknikal dan kecekapan perniagaan.

Dengan menerima pengkhususan, Expereo akan menyokong usaha Cradlepoint untuk menjual portfolio paling menyeluruh industri bagi penyelesaian 5G untuk memenuhi keperluan ketersediaan, saling kendali, keselamatan dan kebolehkendalian perniagaan.

Dengan memanfaatkan penyelesaian Netcloud Cradlepoint, Expereo menyampaikan sambungan rangkaian mudah alih yang boleh digunakan sebagai pautan utama, sandaran atau lapik bawah. Ketiadaan medium penghantaran fizikal memudahkan pengerahan dengan hanya penghala 4G/5G yang didayakan dan sedia untuk menggunakan kad SIM data daripada Operator Mudah Alih. Ini membolehkan kemudahan sandaran atau pejabat sementara untuk menyambung kepada Internet dengan segera dan menjamin sambungan rangkaian korporat apabila operasi terganggu disebabkan bencana atau perancangan luar jangkaan. Lebar Jalur Mudah Alih juga boleh digunakan untuk meningkatkan lewahan pada SD-WAN dan mengoptimumkan prestasi aplikasi dengan menambahkan lebih banyak pilihan kepada lapik bawah, mempelbagaikan lagi MPLS dan komponen Internet semasa dalam persekitaran SD-WAN.

“Diiktiraf sebagai 5G Enterprise Branch specialization menunjukkan komitmen Expereo untuk menggunakan jenis teknologi terbaik sebagai sebahagian daripada tindanan perkhidmatannya, serta mendapatkan laluan kepada 5G untuk perniagaan untuk pelanggan kami,” jelas Catherine Lee, Pengarah Perkhidmatan Pembangunan di Expereo. “Pelanggan kami mendapat peralatan titik akhir mudah alih yang paling maju, akses kepada sokongan tambahan dan jaminan bahawa produk dan perkhidmatan yang kami sediakan secara bersama dengan Cradlepoint akan memenuhi keperluan rangkaian perusahaan,” beliau meneruskan. 

Dengan menggabungkan platform NetCloud dengan reka bentuk kertas putih untuk modem 5G dan sistem antena yang baharunya, Cradlepoint adalah yang pertama untuk menyampaikan penyelesaian 5G yang menyeluruh untuk perniagaan. Keupayaan khusus termasuklah menggabungkan LTE, LTE Kelas Gigabit, dan 5G dalam WAN wayarles tunggal; menyokong semua spektrum 5G, saling beroperasi dengan infrastruktur SD-WAN dan penghala pelanggan sedia ada; dan meringkaskan keseluruhan kitaran hayat pengurusan rangkaian.

“Cradlepoint komited untuk menerajui evolusi WAN Wayarles dan 5G serta merupakan pilihan pertama dan terbaik untuk pelanggan dalam ruang ini,” kata Eric Purcell, naib presiden kanan jualan rakan kerjasama global di Cradlepoint. “Penjual semula, pembekal perkhidmatan dan rakan kerjasama teknologi kami memainkan peranan penting dalam misi ini. Tambahan Expereo kepada program 5G for Enterprise Branch Specialization ialah satu lagi langkah penting dalam menerajui laluan kepada 5G untuk perniagaan.”

Perihal Expereo
Expereo merupakan pembekal utama bagi penyelesaian rangkaian terurus, termasuk perkhidmatan kesambungan Internet Global, SD-WAN, SASE dan Pengoptimuman Akses Awan. Expereo merupakan rakan kerjasama dipercayai oleh 30% daripada syarikat Fortune 500 dan menguasakan syarikat perusahaan dan laman kerajaan di seluruh dunia, membantu untuk meningkatkan produktiviti perniagaan dengan prestasi Internet yang fleksibel dan optimum. Pada bulan Feb 2021, Vitruvian Partners sebuah firma pertumbuhan modal dan beli habis antarabangsa telah memperoleh kepentingan majoriti dalam Expereo, berserta firma ekuiti persendirian Eropah yang terkemuka Apax Partners sas, dan pengurusan syarikat.

Perihal Cradlepoint
Cradlepoint ialah pemimpin global dalam penyelesaian pinggir rangkaian wayarles LTE dan 5G yang disampaikan oleh awan untuk rangkaian cawangan, mudah alih, dan IoT. NetCloud Cradlepoint, personifikasi visi Elastic Edge syarikat, ialah perkhidmatan berasaskan langganan dengan titik akhir binaan khusus yang menyampaikan pinggir WAN Wayarles yang menyeluruh, selamat dan ditakrifkan perisian untuk menghubungkan orang, tempat dan objek melalui rangkaian LTE dan selular 5G. Lebih daripada 22,000 syarikat dan agensi kerajaan di seluruh dunia bergantung pada Cradlepoint untuk mengekalkan tapak kritikal, titik perdagangan, medan daya, kenderaan dan peranti IoT sentiasa terhubung dan dilindungi, termasuk 75% peruncit teratas di dunia, 50% daripada Fortune 100, dan agensi petindak pertama di 25 bagi bandar AS yang terbesar. Pembekal perkhidmatan besar menggunakan penyelesaian Cradlepoint sebagai asas perkhidmatan inovatif yang diurus. Diasaskan pada 2006, Cradlepoint ialah syarikat persendirian yang beribu pejabat di Boise, Idaho, dengan pusat pembangunan di Silicon Valley dan pejabat antarabangsa di UK dan Australia.

 

Contact Data