NetSfere dan Rakan Kongsi HP untuk Menghubungkan Perkhidmatan Pemesejan dan Kerjasama Selamat untuk Penyedia Perkhidmatan Penjagaan Kesihatan

HP dan NetSfere bekerjasama untuk meneruskan pendigitalan komunikasi penjagaan kesihatan, memperkemas komunikasi kakitangan dan menghentikan penggunaan aplikasi pemesejan gred pengguna yang berisiko


CHICAGO, Feb. 28, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- NetSfere, penyedia global penyelesaian pemesejan dan mobiliti yang selamat dan patuh generasi akan datang, telah dinamakan sebagai Rakan kongsi Program Penjual Perisian Bebas (ISV) HP yang diberi kuasa untuk meneruskan pendigitalan komunikasi penjagaan kesihatan , menyelaraskan penjagaan pesakit dan aliran kerja, serta mengekang penggunaan aplikasi pemesejan gred pengguna yang berisiko dan tidak patuh.

"Terdapat keperluan kritikal untuk komunikasi yang selamat dan cekap dalam penjagaan kesihatan, oleh kerana pandemik tersebut telah menegangkan masa dan sumber hospital dan kakitangan perubatan," kata Harsh Mamgain, Naib Presiden Produk NetSfere. “Pekerjaan penting yang dilakukan oleh doktor memerlukan pilihan pemesejan yang selamat, kepatuhan dan fleksibel yang menghapuskan keperluan untuk beralih kepada aplikasi gred pengguna yang berisiko. Dengan bekerjasama dengan HP, NetSfere kini boleh menyampaikan penyelesaian kerjasama yang selamat dan patuh yang diperlukan oleh industri kepada portfolio pelanggan HP Healthcare sambil mereka mendigitalkan untuk memperkemaskan komunikasi dan terus menyediakan penjagaan yang menyelamatkan nyawa kepada pesakit."

Pandemik telah mempercepatkan keperluan alat komunikasi segera yang patuh bagi mengoptimumkan aliran kerja klinikal, menyelaraskan komunikasi kakitangan dan menjadikan maklumat penting mudah diakses oleh kakitangan yang diberi kuasa di seluruh industri penjagaan kesihatan. Menggantikan aplikasi gred pengguna yang menimbulkan risiko privasi dan pematuhan yang penting serta alat kelui terhad data, NetSfere Enterprise menawarkan platform pemesejan yang mematuhi HIPAA yang membolehkan kakitangan berkomunikasi dengan selamat dalam masa nyata melalui antara muka web mesra pengguna atau aplikasi pemesejan mudah alih.

Platform pemesejan selamat yang terkemuka di industri NetSfere menyediakan semua cara komunikasi pilihan - teks, video dan suara - di samping keupayaan amaran kecemasan bagi memberikan penyelesaian komunikasi yang paling holistik, patuh, semua dalam satu untuk penyedia penjagaan kesihatan di pasaran. Dicipta dengan penyulitan hujung ke hujung dan kawalan IT penuh, platform ini mematuhi peraturan global dan menyediakan perubatan profesional dengan perkhidmatan pemesejan berasaskan awan peribadi, sangat selamat dan boleh dipercayai, diurus dan dikawal secara berpusat.

Keupayaan tambahan NetSfere Lifeline membolehkan kakitangan menghantar mesej penting, keutamaan tinggi kepada pasukan sasar atau seluruh organisasi untuk menyebarkan maklumat kecemasan dengan cara yang menarik perhatian. Mesej boleh termasuk teks, imej atau lokasi, memastikan semua maklumat penting dikongsi dengan cepat dalam situasi kritikal.

"Penyelesaian HP Healthcare direka khusus untuk membantu memastikan keselamatan, meningkatkan kecekapan dan melindungi daripada risiko keselamatan, menjadikan platform mematuhi HIPAA NetSfere sesuai sebagai rakan kongsi ISV," kata Cory McElroy, Naib Presiden Runcit dan HP Solutions di HP. “Penjagaan kesihatan sedang berubah dengan pantas dan kerjasama dengan NetSfere ini akan mengisi jurang bagi pembekal apabila mereka melaksanakan teknologi lain pada HP Solutions.”

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang portfolio produk NetSfere, lawati www.netsfere.com.

Perihal NetSfere
NetSfere ialah perkhidmatan dan platform pemesejan perusahaan yang selamat daripada Infinite Convergence Solutions, Inc. menyediakan keupayaan keselamatan dan penghantaran mesej yang menerajui industri, termasuk ketersediaan perkhidmatan berasaskan awan global, penyulitan peranti ke peranti, ciri berasaskan lokasi dan kawalan pentadbiran. Perkhidmatan ini juga ditawarkan dengan kerjasama Deutsche Telekom GmbH, salah sebuah syarikat telekomunikasi bersepadu yang terkemuka di dunia dan dengan NTT Ltd., sebuah pembekal perkhidmatan komunikasi maklumat global dan teknologi, untuk menawarkan NetSfere secara bersama kepada pelanggannya di seluruh dunia. Perkhidmatan ini memanfaatkan pengalaman Infinite Convergence dalam menyampaikan penyelesaian mobiliti kepada pengendali mudah alih peringkat 1 di seluruh dunia dan teknologi yang menyokong lebih daripada 500 juta pelanggan dan lebih satu trilion mesej setiap tahun. NetSfere juga mematuhi keperluan kawal selia global, termasuk GDPR, HIPAA, Sarbanes-Oxley, ISO 27001 dan lain-lain. Infinite Convergence Solutions mempunyai pejabat di Amerika Syarikat, Jerman, India dan Singapura. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati www.netsfere.com.

Hubungi Media
Erin Robertson Davila
Uproar PR for NetSfere
904-716-4439
erobertson@uproarpr.com