Pemimpin Teknologi Melancarkan SustainableIT.org untuk Menangani Perubahan Iklim

Pemimpin Teknologi Global Menyertai Delphix dalam Mengasaskan Organisasi Bukan Untung untuk Memajukan Kemampanan


REDWOOD CITY, Calif., March 09, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) -- Hari ini, sebuah badan daripada pemikir pemimpin teknologi global dan Delphix, peneraju industri untuk pengurusan data ujian DevOps, mengumumkan pembentukan SustainableIT.org, sebuah organisasi bukan untung yang memfokus ke arah memajukan kemampanan global melalui kepimpinan teknologi.

"Kemampanan adalah megatrend abad ini," ujar Jedidiah Yueh, Pengarah Pengasas SustainableIT.org dan Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Delphix. “Kemampanan telah lama menjadi masalah untuk diselesaikan oleh orang lain. Hari ini, kami bergabung tenaga dengan peneraju teknologi daripada organisasi terbesar dunia untuk menjadikan kemampanan masalah kolektif kami untuk diselesaikan.”

Sepanjang dekad seterusnya sistem teknologi akan meningkatkan penggunaan tenaga secara mendadak dan kesan alam sekitar dan karbon yang berkaitan. Dan program transformasi digital semakin meletakkan privasi data pengguna pada risiko, kebimbangan tadbir urus yang utama.

Namun kebanyakan organisasi bebas mentakrifkan pendekatan mereka terhadap kemampanan, tanpa metrik standard atau pelaporan untuk tiga tonggak kemampanan: alam sekitar, masyarakat dan tadbir urus.

SustainableIT.org akan menyatukan pemimpin dan pakar IT dari seluruh dunia untuk mentakrifkan amalan terbaik dan metrik standard bagi ketiga-tiga tonggak kemampanan bagi memacu ketelusan dan kemajuan ke arah masa depan yang mampan.

“Pemimpin dan pasukan IT mahu mempunyai lebih banyak kesan terhadap inisiatif kemampanan. Pelancaran SustainableIT.org mewakili detik penting dalam masa untuk memperkasakan IT bagi memenuhi janjinya—bukan sekadar berinovasi untuk perniagaan dan pelanggan kami tetapi untuk membantu menyelamatkan dunia,” kata Brian Kirkland, CIO Hotel Choice.

SustainableIT.org ialah badan bukan untung yang ditadbir oleh pemimpin teknologi global dengan sokongan rakan kongsi dan penasihat teknikal, Delphix. Lembaga pengarah pengasas termasuk:

Sebagai sebahagian daripada mandatnya, SustainableIT.org akan mentakrifkan program transformasi mampan mengikut industri, amalan terbaik pengarang dan rangka kerja, menetapkan standard dan pensijilan, menyediakan pendidikan dan latihan, serta meningkatkan kesedaran untuk program alam sekitar dan masyarakat yang menjadikan organisasi kita dan dunia mampan untuk generasi akan datang.

“Di Delphix, kemampanan adalah teras kepada perniagaan dan nilai kami. Platform Data DevOps kami mengurangkan impak alam sekitar persekitaran aplikasi sebanyak 10x, dan kami mentadbir serta melindungi privasi data pengguna untuk kebanyakan jenama terbesar dunia,” kata Yueh. “Tetapi kami boleh melakukan lebih banyak lagi. SustainableIT.org ialah peluang kami untuk menggalakkan organisasi terbesar di dunia untuk mengambil tindakan yang jelas dan telus yang membawa kepada dunia yang mampan.”

Perihal SustainableIT.org

SustainableIT.org ialah sebuah organisasi bukan untung yang memfokus ke arah memajukan kemampanan global melalui kepimpinan teknologi. Misi kami adalah untuk mentakrifkan program transformasi mampan mengikut industri, amalan dan rangka kerja terbaik pengarang, menetapkan standard dan pensijilan, menyediakan pendidikan dan latihan dan meningkatkan kesedaran untuk program alam sekitar dan masyarakat yang menjadikan organisasi kami dan dunia mampan untuk generasi akan datang. Ikuti kami di LinkedIn.

Perihal Delphix

Delphix ialah peneraju industri pengurusan data ujian DevOps.

Perniagaan perlu mengubah penyampaian aplikasi tetapi berjuang untuk mengimbangi kelajuan dengan keselamatan dan pematuhan data. Platform Data DevOps kami mengautomasikan keselamatan data, sambil menggunakan data ujian dengan pantas untuk mempercepatkan keluaran aplikasi. Dengan Delphix, pelanggan memodenkan aplikasi, mengguna pakai berbilang awan, mencapai CI/CD dan pulih daripada acara masa henti seperti perisian tebusan sehingga 2x lebih pantas.

Syarikat terkemuka, termasuk Choice Hotels, Banco Carrefour dan Fannie Mae, menggunakan Delphix untuk mempercepatkan transformasi digital dan membolehkan pengurusan data amanah sifar. Lawati kami di www.delphix.com. Ikuti kami di LinkedInTwitter, and Facebook.

Maklumat Hubungan:

Orlando de Bruce 
VP Pemasaran & Jenama Korporat
Orlando.Debruce@delphix.com