Bonum Pankki Oyj:n vuosikertomus 2021 on julkaistu

Tilinpäätös- ja toimintakertomus
15.3.2022, klo 10.00

Bonum Pankki Oyj:n vuosikertomus 2021 on julkaistu

Bonum Pankki Oyj on julkaissut suomeksi ja englanniksi vuoden 2021 vuosikertomuksen. Vuosikertomus sisältää hallituksen toimintakertomuksen ja tilinpäätöksen vuodelta 2021. Bonum Pankki Oyj julkaisee vuosikertomuksen European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisesti Extensible Hypertext Markup Language (xHTML)-tiedostona.

Julkaisut löytyvät pankin verkkosivuilta osoitteesta www.popppankki.fi sekä tämän tiedotteen liitteenä olevasta ZIP-tiedostosta.

Selvitykset hallinto- ja ohjausjärjestelmistä sekä palkitsemisjärjestelmistä on julkaistu Bonum Pankki Oyj:n verkkosivuilla.

Bonum Pankki Oyj

Lisätietoja:

Pia Ali-Tolppa, toimitusjohtaja, Bonum Pankki Oyj, puh. 050 303 1476, pia.ali-tolppa@poppankki.fi

Jaakko Pulli, Bonum Pankki Oyj:n hallituksen puheenjohtaja, puh. 050 420 0925, jaakko.pulli@poppankki.fi

Jakelu:

www.poppankki.fi

Bonum Pankki Oyj on POP Pankkikeskus osk:n tytäryhtiö ja vastaa POP Pankkien yhteenliittymän keskusluottolaitospalveluiden tuottamisesta, POP Pankki -ryhmän ulkoisen rahoituksen hankkimisesta, maksuliikenteestä ja POP Pankkien asiakkaiden maksukorttien liikkeeseenlaskusta. Lisäksi Bonum Pankki Oyj myöntää vähittäisasiakkaille vakuudettomia kulutusluottoja ja vakuudellisia velkakirjalainoja sekä toimii yhteenliittymän keskitettyjen palvelujen tarjoajana.

Bonum Pankki Oyj vuosikertomus 2021 FIN BonumPankkiOyj-12-31-2021-fi