INVESTORS HOUSEN VUODEN 2021 TILINPÄÄTÖS, HALLITUKSEN TOIMINTAKERTOMUS, SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ SEKÄ PALKITSEMISRAPORTTI ON JULKAISTU

Investors House Oyj

Tilinpäätös ja toimintakertomus

Pörssitiedote 31.3.2021 klo 8.30

Investors House Oyj:n vuoden 2021 tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus, tilintarkastuskertomus, tilinpäätös xHTML-tiedostona, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkitsemisraportti on julkaistu tämän tiedotteen liitteinä. Ne ovat saatavilla myös yhtiön kotisivulla www.investorshouse.fi.

Toimitusjohtaja Petri Roininen:

’’Vuodesta 2021 muodostui operatiivisella tuloksella mitaten yhtiön historian paras. Kannattavuuskehityksen myötä hallituksen esittämä osakekohtainen osinko kasvaa seitsemättä peräkkäistä vuotta. Samalla osingonjakosuhde laskee. Pyrimme jatkossakin sellaiseen kannattavuuteen, että osakekohtaisen osingon kasvu voi jatkua’’

Helsinki 31.3.2022

Investors House Oyj

Lisätiedot: Toimitusjohtaja Petri Roininen, puh 040 761 9669

Jakelu: Nasdaq Helsinki, Keskeiset tiedotusvälineet, www.investorshouse.fi

Liitteet: Tilinpäätös ja hallituksen toimintakertomus 2021, tilinpäätös 2021 xHTML-tiedostona, Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2021 ja Palkitsemisraportti 2021

Investors House luo omistaja-arvoa yhdistämällä osaamisensa kiinteistö- ja finanssimarkkinan koko arvoketjussa. Yhtiö tavoittelee sellaista kannattavuutta, että osakekohtainen osinko voisi kasvaa vuosittain. Osakekohtainen perusosinko on kasvanut hallituksen esitys mukaan lukien seitsemän peräkkäistä vuotta. Tavoitteena on 10 vuoden kasvu-ura, jolloin yhtiö olisi ns osinkoaristokraatti.