Sovintoesitykset UPM Specialty Papersin ja UPM Raflatacin työehtosopimusneuvotteluissa

(UPM, Helsinki, 11.4.2022 klo 17.15) – Sovittelija Leo Suomaa on antanut sovintoesitykset UPM Specialty Papers ja UPM Raflatac -liiketoimintojen ja Paperiliiton välisissä työehtosopimusneuvotteluissa. Sovittelija on pyytänyt osapuolia vastaamaan sovintoesityksiin 14. huhtikuuta 2022 klo 10.00 mennessä, mikä on takaraja myös sovittelijan aikaisemmin antamalle UPM Pulpin sovintoesitykselle.

Sovittelut UPM Biofuelsin ja Paperiliiton kanssa jatkuvat. UPM Communication Papersin osalta sovittelu keskeytyi viime viikonloppuna, eikä uusia tapaamisia ole sovittu.

”Olen tyytyväinen, että neuvotteluissa on päästy vaiheeseen, jossa syntyy sovintoesityksiä. Toivon, että pääsemme pian sopimuksiin ja käynnistämään tehtaita”, sanoo UPM:n henkilöstöjohtaja Riitta Savonlahti.

UPM, Mediasuhteet
ma-pe klo 9-16
media@upm.com

UPM