Delphix Mempercepatkan Pertumbuhan, Keberuntungan untuk Tahun Kedua Berturut-turut pada Skala

Keselamatan Data, Penggunaan Segera Pematuhan Pandu bagi Platform Pengurusan Data Ujian Delphix DevOps

Redwood City, California, UNITED STATES


REDWOOD CITY, Calif., April 29, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) --  Delphix, peneraju industri dalam pengurusan data ujian DevOps (TDM), hari ini mengumumkan penutupan tahun fiskal 2022 dengan tahun kedua berturut-turut pertumbuhan hasil yang dipercepatkan dan keberuntungan pada skala lebih $100M dalam hasil berulang tahunan (ARR).

Dengan peningkatan aktiviti daripada negara yang bermusuhan dan geng perisian tebusan, syarikat di seluruh dunia memerlukan penyelesaian untuk mengautomasikan dan melindungi data ujian bagi aplikasi perusahaan. Kesannya, syarikat itu turut melaporkan pertumbuhan tahun ke tahun 36% lebih pantas bagi pangkalan pelanggan perusahaannya yang besar yang didorong oleh peningkatan risiko data.

Pertumbuhan Delphix muncul apabila syarikat di seluruh dunia terus melabur dalam penyelesaian DevOps yang inovatif untuk mempercepatkan penyampaian aplikasi, memodenkan infrastruktur warisan dan memindahkan aplikasi merentas berbilang awan. Delphix menawarkan satu-satunya platform DevOps TDM yang mengautomasikan penghantaran data yang selamat dan patuh untuk ujian dan pembangunan, membolehkan inovasi sehingga 10x lebih pantas.

"Semua aplikasi perusahaan memerlukan data ujian untuk keluaran yang pantas dan berkualiti," kata Jedidiah Yueh, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif Delphix. "Tetapi data ujian secara tradisinya perlahan, kompleks dan penuh risiko. Delphix membantu syarikat seperti Banco Carrefour, The University of Manchester dan BNP Paribas mengeluarkan aplikasi dengan cepat sambil meningkatkan keselamatan dan pematuhan data.”

Banco Carrefour di Brazil menggunakan Platform Data Delphix DevOps untuk mempercepatkan pengeluaran aplikasi sambil memastikan keselamatan data dan pematuhan terhadap peraturan privasi seperti Undang-Undang Perlindungan Data Umum (LGPD) Brazil. Delphix memperkasakan pasukan pembangunan dengan ketersediaan data 320x lebih pantas untuk laporan dan analisis kewangan, mendayakan pengeluaran aplikasi yang lebih pantas dan membantu menjimatkan storan sebanyak 70%.

Delphix menyampaikan platform data yang API pertama yang inovatif yang mengubah penghantaran aplikasi dengan kawalan data yang komprehensif. Dengan mengautomasikan penghantaran data ke dalam persekitaran ujian, Delphix membantu pembangun perisian untuk berinovasi dengan lebih pantas sambil mengurangkan risiko pematuhan dan keselamatan.

Delphix juga membantu syarikat untuk pulih dengan lebih cepat daripada serangan perisian tebusan dengan melindungi data secara berterusan dan menjadikan data sejarah tidak berubah.

"Kami memilih Delphix, kerana kami menyukai teknologi sebagai alat untuk memindahkan data dengan cekap dari satu tempat ke tempat lain, untuk membina semula dan mengembara ke masa lalu," kata Yves Caseau, Ketua Pegawai Digital & Maklumat Kumpulan di Michelin. "Jika kami melihat apa yang telah kami lakukan, kami menggunakan Delphix untuk memindahkan data daripada warisan pelayan Exadata kami ke pelayan Linux komuniti untuk meningkatkan boleh skala dan kos yang lebih rendah.”

“Kami juga menggunakan Delphix sebagai cara untuk mempercepat inovasi dan menyediakan persekitaran ujian dan pembangunan baharu dengan lebih pantas. Kami boleh mendapatkan semua data yang sesuai dengan pantas dengan beberapa petunjuk dan beberapa klik dan mendapat pemindahan maya bagi data berbanding yang fizikal,” tambah Caseau.

Pengurusan data ujian adalah komponen kritikal dalam pembangunan aplikasi tetapi selalunya perlahan dan manual. Platform Data Delphix DevOps membolehkan pasukan mencipta, mengurus dan mengautomasikan persekitaran data berasaskan awan hibrid untuk menyokong saluran paip CI/CD dan melatih algoritma AI/ML.

"Data ujian yang patuh adalah nadi DevOps dan memastikan akses berterusan kepadanya adalah kunci bagi perusahaan untuk mempercepatkan penghantaran aplikasi," kata Jim Mercer, Pengarah Penyelidikan DevOps dan DevSecOps di IDC. "Dengan transformasi digital yang menjadi semakin penting untuk perusahaan bersaing merentasi pasaran hari ini, kami terus melihat keperluan untuk penyelesaian TDM moden merentas pelbagai industri.”

Sorotan Pertumbuhan Delphix

Delphix turut memperkenalkan pelbagai inovasi yang merentas penawaran produk syarikat pada tahun fiskal lepas, termasuk:

Perihal Delphix

Delphix merupakan peneraju industri bagi pengurusan data ujian DevOps.

Perniagaan perlu mengubah penyampaian aplikasi tetapi bersusah-payah untuk mengimbangi kelajuan dengan keselamatan dan pematuhan data. Platform Data DevOps kami mengautomasikan keselamatan data, sambil menggunakan data ujian dengan pantas untuk mempercepatkan pengeluaran aplikasi. Dengan Delphix, pelanggan memodenkan aplikasi, mengguna pakai berbilang awan, mencapai CI/CD dan pulih daripada tempoh masa henti seperti perisian tebusan sehingga 2x lebih pantas.

Syarikat terkemuka, termasuk Choice Hotels, Banco Carrefour dan Fannie Mae, menggunakan Delphix untuk mempercepat transformasi digital dan membolehkan pengurusan data amanah sifar. Lawati kami di www.delphix.com. Ikuti kami di LinkedInTwitter dan Facebook.


 

Contact Data