Indoor Group on sopinut kahden franchise-yrittäjän kanssa kahdeksan myymälän ostosta

Sievi Capital Oyj
Lehdistötiedote 1.6.2022 klo 8.30

Sievi Capitalin kohdeyhtiö Indoor Group on sopinut J. Soikkeli Oy:n ja Daja Oy:n omistamien Sotka-myymälöiden liiketoimintojen sekä niihin liittyvän omaisuuden ostosta. Sopimuksen taustalla on Indoor Groupin strateginen päätös jatkaa Sotkan liiketoimintaa omien myymälöiden kautta.

Indoor Groupilla on Suomessa 36 Asko-myymälää ja 49 Sotka-myymälää, joista 11 Sotkaa on tällä hetkellä yrittäjävetoista. J. Soikkeli Oy:n ja Daja Oy:n omistamien myymälöiden liiketoiminnat siirtyvät Indoor Groupille vaiheistetusti arviolta vuoden 2022 loppuun mennessä. Ostettavien myymälöiden henkilökunta siirtyy samassa yhteydessä Indoor Groupin palvelukseen.

Ostokohteina olevien myymälöiden siirtymisellä olisi ollut vuonna 2021 noin 5,0 miljoonan euron liikevaihtovaikutus Indoor Groupille.

SIEVI CAPITAL OYJ

LISÄTIETOJA:
toimitusjohtaja Jussi Majamaa, puh. 0400 412 127

JAKELU:
www.sievicapital.fi

Sievi Capital on suomalaisten yrittäjien kumppani. Tuemme pienten ja keskisuurten yritysten arvon rakentamista, tuloksellisuutta ja kasvua sekä vahvistamme samalla koko maan kilpailukykyä. Uskomme, että menestymme parhaiten yhdessä yrittämällä. Sievi Capitalin osake on listattu Helsingin pörssiin.