Curtis “50 Cent” Jackson Melalui G-Unit Film & Television Miliknya Akan Berkhidmat sebagai Penerbit untuk 'Skill House' Proxima Media Bersama Ryan Kavanaugh

Jackson juga akan menyertai baris pelakon itu, berlakon bersama Veteran UFC, Paige VanZant, Leah Pipes, McCarrie McCausland, Ivan Leung, Caitlin Carmichael, Emily Mei, Jacob Skidmore, Dani Oliveros, John DeLuca, dan Neal McDonough. Seperti yang diumumkan sebelum ini, filem ini dibintangi oleh Bryce Hall, salah seorang pempengaruh media sosial terbesar dengan lebih 50 juta pengikut


LOS ANGELES, July 14, 2022 (GLOBE NEWSWIRE) --  Proxima Media milik Ryan Kavanaugh secara rasmi menerbitkan SKILL HOUSE, susulan pertama dalam francais filem seram penarafan R yang dibintangi oleh fenomena media sosial dan bintang TikTok, Bryce Hall. Sejak pengumuman pada musim bunga, CURTIS "50 Cent" JACKSON juga akan menerbitkan melalui G-Unit Film & Television miliknya dan membintangi filem itu. Veteran UFC dan bintang BKFC serta AEW, Paige VanZant juga turut berlakon. Artis kesan khas pemenang Emmy yang terkenal, Steve Johnson (GHOSTBUSTERS, BICENTENNIAL MAN, SPIDER-MAN 2) mempamerkan lagak berani dan ngeri yang paling realistik yang bakal disaksikan oleh peminat.

Pelakon tambahan termasuk Leah Pipes (SORORITY ROW, The Originals), McCarrie McCausland (Army Wives, The Originals), Ivan Leung (THE TENDER BAR, All American, Grey's Anatomy), Neal McDonough (CAPTAIN AMERICA, MINORITY REPORT, Yellowstone, Suits), John DeLuca (Spree, American Horror Story) dan Caitlin Carmichael (MIDNIGHT IN THE SWITCHGRASS, EPIPHANY).

"Filem ini sarat dengan pelbagai hiburan, kebanyakannya merangkumi pelbagai genre dan platform," kata Kavanaugh. Berkenaan menerbitkan bersama 50 Cent, Kavanaugh menambah, "Daripada ikon muzik rap dan hip-hop global kepada ahli perniagaan, pelakon, penulis dan penerbit - jika ada sesiapa yang tahu serba sedikit tentang memecahkan sempadan, orangnya ialah 50 Cent. Saya berbesar hati untuk bekerja bersama-sama beliau sambil kami melihat Bryce melakukan yang sama dengan kerjayanya."

Tindakan seperti gergaji yang memecah fenomena kemasyhuran dan budaya media sosial, SKILL HOUSE menawarkan pandangan yang tidak berbelah bahagi terhadap kemasyhuran dan perkara yang sanggup dilakukan oleh selebriti baharu untuk mencapainya.

Filem yang berpangkalan di Los Angeles, yang kebanyakannya dirakam dalam "Sway House" yang asal, melihat dunia kemasyhuran media sosial dan melampaui batas apabila "klik" dan "pengaruh" benar-benar menjadi hidup atau mati.

Dengan tarikh keluaran yang dijangka pada awal 2023, projek ini dibiayai dan dikawal oleh Proxima Media, dimiliki dan dikendalikan oleh penerbit mega yang tercalon untuk Emmy, Grammy, Oscar dan Tony, Ryan Kavanaugh. Filem tersebut ditulis dan diarahkan oleh legenda filem seram Josh Stolberg, penulis bersama filem seram seperti SPIRAL: FROM THE BOOK OF SAW (lakonan Chris Rock dan Samuel L Jackson), JIGSAW, PIRANHA 3D, SORORITY ROW, serta filem SAW yang seterusnya (buat sementara bertajuk SAW X). Melalui G-Unit Film & Television, Jackson akan turut menerbitkan bersama Kavanaugh, Alex Baskin dan Amy Kim serta Jaime Burke dari Lifeboat Productions. Daniel Herther, yang menyelia penerbitan dan pembangunan kreatif di Proxima, akan berkhidmat sebagai penerbit eksekutif bersama Jason Barhydt dan Bobby Sarnevesht.

Perihal Curtis "50 Cent" Jackson
Curtis "50 Cent" Jackson telah mengukir kerjaya televisyen dan filem yang berkembang maju sebagai penerbit dan bintang yang terbaik dalam kelasnya. Pada tahun 2005, beliau mengasaskan G-Unit Film & Television, Inc., yang menerbitkan pelbagai jenis kandungan merentasi pelbagai platform dan menjual begitu banyak rancangan kepada pelbagai rangkaian. Antaranya ialah rancangan #1 yang mendapat pengiktirafan kritis di Starz, "Power," apabila dia bukan sahaja turut berlakon tetapi juga berkhidmat sebagai penerbit eksekutif dan pengarah. Pada Oktober 2018, Jackson dan Starz/Lionsgate mematerai perjanjian yang belum pernah berlaku sebelum ini untuk G-Unit Film & Television, Inc. milik Jackson. Perkongsian itu disebut-sebut sebagai antara tawaran paling penting setakat ini untuk Penerbit Eksekutif dalam televisyen premium, akan menumpukan kepada pengembangan alam semesta "Power", baru-baru ini mengumumkan keluaran sampingan "Power Book II: Ghost," "Power Book III: Raising Kanan," dan "Power Book IV: Force." G-Unit Film & Television turut menerbitkan hit ABC "For Life" dan baru-baru ini melancarkan musim pertama siri yang ditunggu ramai, "Black Mafia Family" untuk Starz, yang serta-merta diperbaharui untuk musim kedua. G-Unit juga sedang membangunkan siri berskrip "Family Affair" ABC, "The 50th Law" Netflix, Let Me Hear a Rhyme" di Peacock dan "Unseen," "Angel's Playbook," "Moment in Time" dan "Queen Nzinga" di Starz. Telah diumumkan pada bulan Mei 2021 bahawa "Confessions of A Crime Queen" merupakan arahan terus kepada siri di Discovery+. Jackson juga sedang dalam penerbitan di BMF Docuseries di Starz dan siri tanpa skrip, "Hip Hop Homicides," di WeTV. Syarikat itu juga sedang membina senarai cirinya, bermula dengan perjanjian 3 filem Horror dengan kerjasama fenomena Horror, Eli Roth dan 3BlackDot.

Perihal Paige VanZant
Paige VanZant ialah seorang artis seni mempertahankan diri campuran, bekas petarung UFC, peninju buku jari terbuka, ahli gusti profesional, pengarang dan model. Dia muncul di televisyen dalam Dancing with the Stars and Chopped.

Perihal Josh Stolberg
Josh Stolberg ialah seorang penulis, pengarah dan penerbit yang bertanggungjawab ke atas beberapa filem seram yang paling popular hari ini, termasuk JIGSAW, PIRANHA 3D, SORORITY ROW dan yang terbaru, SPIRAL. Dia telah menulis filem untuk Netflix, Disney, Lionsgate dan banyak lagi. Dia kini sedang menulis filem aksi Dwayne Johnson di Netflix serta susulan seterusnya bagi francais Saw yang popular.

Perihal Lifeboat Productions
Amy Kim dan Jaime Burke ialah penerbit pemenang anugerah yang mempunyai lebih 20 tahun pengalaman yang pelbagai. Mereka telah menerbitkan kandungan asli untuk semua strim dan studio terkemuka dengan kredit terbaru mereka termasuk siri akan datang, Surfside Girls, untuk Apple+ dan Amazon's Undone. Kim memulakan penerbitannya dengan Filem Pendek Pemenang Anugerah Akademi, WEST BANK STORY dan berkhidmat sebagai Ketua Penerbitan untuk studio digital Michael Eisner Vuguru sebelum menubuhkan Lifeboat Productions dengan Jaime Burke pada 2012. Burke memulakan kerjaya penerbitan filemnya dengan tajuk seperti THE POSSESSION OF MICHAEL KING dan klasik seram indie, THE PACT. Ini adalah kerjasama kedua mereka dengan penulis/pengarah Josh Stolberg.

Perihal Proxima dan Ryan Kavanaugh
Pengasas Proxima Media, pemegang saham mengawal bagi Triller, Ryan Kavanaugh adalah salah seorang eksekutif yang paling berjaya, prolifik dan dihormati dalam sejarah industri hiburan. Melalui model pintar bagi kewangan filem, dia digelar sebagai pencipta "Moneyball untuk filem." Dia menerbitkan, mengedar dan/atau menstruktur pembiayaan untuk lebih daripada 200 buah filem, menjana lebih daripada $20 bilion hasil pecah panggung di seluruh dunia dan memperoleh 60 pencalonan Oscar. Beliau adalah penerbit filem ke-25 dengan kutipan tertinggi sepanjang zaman. Produksinya termasuk Fast and Furious 2-6, 300, Social Network, Limitless, Fighter, Talladega Nights, Step Brothers dan Mama Mia! Kavanaugh dan Proxima mempelopori perjanjian kewangan yang inovatif untuk Marvel selepas muflis, menjadikan studio dan struktur kewangan yang membawa kepada Marvel Cinematic Universe. Beliau membina kategori SVOD (penstriman) bersama Netflix yang meningkatkan permodalan pasaran syarikat itu daripada $2 kepada $10 bilion. Kavanaugh ialah pengasas bersama Triller, satu daripada tiga aplikasi media sosial yang paling pesat berkembang. Baru-baru ini beliau mengetuai pemerolehan, penggabungan dan pelancaran semula aplikasi media sosial dan muzik.
Dia turut mencipta syarikat televisyen rumah kuasa yang kini dikenali sebagai Critical Content, menghasilkan rancangan popular seperti Catfish di MTV dan Limitless di CBS, yang dijualnya pada harga $200J. Syarikat itu mempunyai 40 siri televisyen di 19 rangkaian sebelum dijual. Kavanaugh telah memperoleh beberapa pencapaian dan anugerah, daripada Anugerah Penerbit Terbaik Variety kepada Anugerah Kepimpinan Wartawan Hollywood, daripada 40 Bawah 40 Orang Paling Berpengaruh dalam Perniagaan Fortune kepada Forbes Fortune 400, Penerbit Berbilion Dolar oleh Daily Variety dan 100 Orang Paling Berpengaruh di Dunia oleh Vanity Fair. Proxima dan Kavanaugh diwakili oleh Neil Sacker.

Lampiran


 

Contact Data