Oxurion maakte halfjaarresultaten 2022 bekend

Leuven, BELGIË, Boston, MA, VS - 7 september 2022 8.00 CET Oxurion NV (Euronext Brussels: OXUR), een biofarmaceutisch bedrijf dat dat oogheelkundige standaardbehandelingen van de volgende generatie ontwikkelt, met onderzoeksprogramma’s in klinische fase voor vasculaire retinale aandoeningen, maakt vandaag haar financiële en zakelijke update bekend voor de periode van zes maanden die eindigde op 30 juni 2022.

Het halfjaarverslag is beschikbaar in de rubriek "Investeerders" op de website van de Vennootschap en kan ook worden gedownload als PDF.

Over Oxurion

Oxurion (Euronext Brussel: OXUR) is een biofarmaceutisch bedrijf dat de volgende generatie oogheelkundige behandelingen ontwikkelt, die zijn ontworpen om het gezichtsvermogen te verbeteren en beter te behouden bij patiënten met retinale aandoeningen, waaronder diabetisch macula-oedeem (DME), de belangrijkste oorzaak van verlies van het gezichtsvermogen bij de werkende populatie, evenals andere aandoeningen. Oxurion heeft de bedoeling om een belangrijke rol te spelen in de behandeling van retinale aandoeningen, met inbegrip van de succesvolle ontwikkeling van THR-149, haar nieuwe therapie voor de behandeling van DME. THR-149 is een krachtige plasma kallikreïneremmer die wordt ontwikkeld als een potentiële nieuwe zorgstandaard voor tot 50% van de DME-patiënten die suboptimale respons vertonen op anti-VEGF-therapie. Oxurion heeft zijn hoofdkantoor in Leuven, België, met bedrijfsactiviteiten in Boston, MA. Meer informatie is te vinden op www.oxurion.com.

Gelieve voor bijkomende informatie contact op te nemen met:

Oxurion NV
Tom Graney