Muutos SSH Communications Security Oyj:n johtoryhmässä

SSH Communications Security Oyj - Pörssitiedote - 05.10.2022 klo 09:00

SSH Communications Security Oyj:n talousjohtaja Niklas Nordström on irtisanoutunut yhtiön palveluksesta ja hän siirtyy toisiin tehtäviin yhtiön ulkopuolelle. Nordström on toiminut SSH Communications Security Oyj:n palveluksessa sekä johtoryhmän jäsenenä vuodesta 2018.

”Kiitän Niklasta hänen erinomaisesta työpanoksestaan yhtiön hyväksi talousjohtajana, varatoimitusjohtajana, ja liiketoimintajohtajana. Toivotamme hänelle kaikkea hyvää uusiin haasteisiin”, sanoo toimitusjohtaja Teemu Tunkelo.

Nordström jatkaa yhtiön palveluksessa 3.1.2023 asti. Yhtiö käynnistää välittömästi uuden talousjohtajan haun.

SSH COMMUNICATIONS SECURITY OYJ

Teemu Tunkelo

Lisätietoja:

Teemu Tunkelo, toimitusjohtaja
puh. +358 40 5499605
sähköposti teemu.tunkelo@ssh.com

Jakelu:
www.ssh.com

SSH lyhyesti

SSH auttaa yrityksiä turvamaan niiden liiketoiminnan kannalta kriittiset digitaaliset resurssit, kun ne ovat levossa, liikkeessä ja käytössä. Meillä on maailmanlaajuisesti yli 5000 asiakasta, joihin kuuluu 40 % Fortune 500 -listan yrityksistä sekä suuria organisaatioita rahoituksen, valtionhallinnon, jälleenmyynnin ja teollisuuden toimialoilta. Autamme asiakkaitamme turvaamaan heidän liiketoimintansa hybridin pilven, hajautetun IT:n ja teollisuusautomaation aikakaudella. Zero Trust -pohjaiset ratkaisumme tarjoavat turvallista sähköistä viestintää ja suojatun pääsyn sekä palvelimiin että palvelimien välillä. Asiantuntijamme Pohjois-Amerikassa, Euroopassa ja Aasiassa toimivat yhteistyössä maailmanlaajuisen kumppaniverkostomme kanssa ja takaavat asiakasprojektien onnistumisen. Yrityksen osakkeet (SSH1V) on listattu Helsingin pörssissä. www.ssh.com.