Panostaja Oyj:n vuosikertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2022 julkaistu kokonaisuudessaan

Panostaja Oyj    Tilinpäätös ja toimintakertomus     17.1.2023 klo 13.00

Panostaja Oyj:n verkkovuosikertomus 2022 on julkaistu kokonaisuudessaan tänään.
Vuosikertomus sisältää tilinpäätöksen tilikaudelta 1.11.2021-31.10.2022.
Linkki verkkovuosikertomukseen: https://vuosikertomus.panostaja.fi/vuosikertomus-2022/

Panostaja Oyj julkaisee tilinpäätöksen European Single Electronic Format (ESEF) raportointivaatimusten mukaisena xHTML-tiedostona. Konsernitilinpäätöksen päälaskelmat on merkitty XBRL-merkeillä. XBRL-raporttia ei ole varmennettu.

Lisäksi Panostaja Oyj:n palkitsemisraportti sekä selvitys Panostaja Oyj:n hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 1.11.2021-31.10.2022 on julkaistu kokonaisuudessaan tänään.

Tilinpäätös on tämän tiedotteen liitteenä sekä xHTML-tiedostona että PDF-tiedostona. Palkitsemisraportti sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat erillisinä PDF-liitteinä. Kaikki raportit ovat luettavissa myös yhtiön kotisivuilla www.panostaja.fi

Panostaja Oyj

Tapio Tommila

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Tapio Tommila 040 527 6311

Panostaja on sijoitusyhtiö, joka kehittää aktiivisena omistajana kasvavia palvelu- ja ohjelmistoalojen yrityksiä. Yhtiön tavoitteena on olla halutuin kumppani liiketoimintansa myyville yrittäjille, parhaille johtajille sekä sijoittajille. Panostaja kasvattaa yhdessä kumppaniensa kanssa konsernin omistaja-arvoa ja luo suomalaisia menestystarinoita. Panostajalla on neljä enemmistöomistuksessa olevaa sijoituskohdetta. Panostajan (PNA1V) osake noteerataan Nasdaq Helsingissä. Tilikaudella 2022 konsernin liikevaihto oli 137,9 miljoonaa euroa.

www.panostaja.fi

Panostaja Oyj Tilinpäätös 2022 Panostaja Oyj Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2022 Panostaja Oyj Palkitsemisraportti 2022 Panostaja Oyj-2022-10-31