Tornator nimittää Juha Mäen kiinteistöjohtajaksi

Tornator Oyj

Pörssitiedote - Muutokset yhtiön johdossa 10.2.2023 klo 9.00

Tornator nimittää Juha Mäen kiinteistöjohtajaksi

Juha Mäki on nimitetty Tornatorin uudeksi kiinteistöjohtajaksi (EVP, Real Estate) ja johtoryhmän jäseneksi 14. helmikuuta 2023 alkaen.

MMM Juha Mäki (51) ottaa vastuulleen metsäkiinteistöportfoliomme kasvattamisen ja hallinnan, sekä uusien liiketoimintojen kuten tuulivoiman kehittämisen. Juha on aiemmin työskennellyt metsäjohtajana Westas Groupilla ja sitä ennen mm. metsäpäällikkönä Raunion Saha Oy:llä.

”Juhalla on pitkä ja laaja kokemus sekä osaaminen erilaisista metsäsektorin johtotehtävistä, edunvalvonnasta ja tuloksekkaasta liiketoiminnan kehittämisestä. Olenkin erittäin iloinen voidessani toivottaa Juhan tervetulleeksi tähän uuteen rooliin ja Tornatorin johtoryhmän jäseneksi.  Juhan kautta saamme paljon tarvittavaa osaamista yrityksen kasvun tueksi” toteaa Tornatorin toimitusjohtaja Henrik Nieminen.

Lisätietoja:

Toimitusjohtaja Henrik Nieminen, puh. 040 869 7613

Tornator on johtava kestävään metsätalouteen erikoistunut yhtiö Euroopassa. Se omistaa metsiä Suomen lisäksi Virossa ja Romaniassa. Konsernin liikevaihto oli vuonna 2022 noin 165 miljoona euroa ja taseen koko noin 3,2 miljardia euroa. Konserni työllistää suoraan noin 190 henkilöä. Kaikkiaan yhtiön metsät työllistävät suoraan omaa henkilökuntaa sekä yrittäjiä ja heidän työntekijöitään noin 1500 henkilötyövuoden verran. Emoyhtiön omistajat ovat suomalaisia, pääosin institutionaalisia sijoittajia. Tornatorin missio on luoda kestävää hyvinvointia metsästä.

Contact Data