Ryan Perera Sertai Infinera sebagai Naib Presiden Kanan Jualan APAC


SAN JOSE, Calif., March 02, 2023 (GLOBE NEWSWIRE) -- Infinera (NASDAQ: INFN) mengumumkan hari ini Ryan Perera telah menyertai Infinera sebagai Naib Presiden Kanan Jualan APAC. Dalam peranan ini, Ryan akan mengetuai usaha Infinera untuk mengembangkan perniagaan dan mencapai pertumbuhan lebih pantas berbanding pasaran di seluruh rantau ini, memanfaatkan sepenuhnya suit rangkaian sistem optik dan keupayaan subsistem terkemuka Infinera.

“Ryan ialah peneraju industri telekomunikasi yang berpengalaman dan memiliki rekod prestasi yang terbukti telah berjaya menyampaikan hasil,” kata Nick Walden, Naib Presiden Kanan, Jualan Seluruh Dunia di Infinera. “Dengan hubungan yang mendalam dan semangat untuk mencipta nilai untuk pelanggan dan rakan niaga, Ryan akan memainkan peranan penting dalam memajukan perniagaan APAC Infinera, dan saya teruja untuk mengalu-alukan beliau ke dalam pasukan kita.”

Ryan membawa bersama pengalaman lebih 20 tahun dalam industri kepada peranan baharunya di Infinera. Sebelum Infinera, beliau berkhidmat sebagai Naib Presiden Ciena bagi Rangkaian Kandungan & Subsea Asia dan India selama lebih sedekad. Sebelum Ciena, beliau menyandang pelbagai jawatan kepimpinan dengan Nortel Networks di Asia. Ryan memulakan kerjayanya di Optus di Australia. Di sana beliau memainkan peranan penting dalam operasi, kejuruteraan dan pemasaran produk. Ryan memiliki Ijazah Sarjana Kejuruteraan (Telekomunikasi) dari Universiti New South Wales dan Ijazah Sarjana Muda Teknologi (B.Tech.), Kejuruteraan Elektrik, Elektronik dan Komunikasi daripada Institut Teknologi Kebangsaan Warangal, India.

Maklumat Hubungan:

Infinera Media:
Anna Vue
Tel. +1 (916) 595-8157
avue@infinera.com

Pelabur:
Amitabh Passi
Ketua Perhubungan Pelabur
Tel. +1 (669) 295-1489
apassi@infinera.com

Mengenai Infinera

Infinera ialah pembekal global penyelesaian rangkaian optik terbuka yang inovatif dan semikonduktor optik canggih yang membolehkan pembawa, pengendali awan, kerajaan, dan perusahaan untuk menskalakan lebar jalur rangkaian, mempercepatkan inovasi perkhidmatan dan mengautomasikan operasi rangkaian. Penyelesaian Infinera menyampaikan ekonomi dan prestasi peneraju industri dalam jarak jauh, kapal selam, sambungan pusat data dan aplikasi pengangkutan metro. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang Infinera, lawati www.infinera.com, ikuti kami di Twitter dan LinkedIn, dan melanggan untuk mendapatkan kemas kini.

Logo Infinera dan Infinera adalah cap dagang berdaftar Infinera Corporation.

Foto yang dilampirkan bersama pengumuman ini tersedia di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/19899d2f-62e3-411a-a40b-29aa723c8e48